AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hei Jeg er bare litt nedfor og misunnelig. Jeg har alltid vært ufrivillig misunnelig av meg, og vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt den følelsen. Ikke noe greit. Jeg misunner folk som finner den store kjærligheten, og som har drømmeyrket og som ser ut til at alt går på skinner for dem. Selv er jeg enslig, i trettiårene, og har få venner. Så da blir jeg enda mer nedfor når jeg ser at det går så bra med slekt og andre tidligere venner/folk jeg hadde kontakt med tidligere, der alt synes å bare være plankekjøring for dem. Vet jo at jeg egentlig ikke vet om hvordan de har det. Alt kan jo se bra ut på utsiden, uten at det kanskje er det. Men jeg synes det er så kjedelig at jeg får klump i mange når jeg ser kjærestene til slektninger, og de er jo så bra og helt topp, men allikevel klarer jeg ikke å like dem, og jeg klarer ikke å glede meg over familie og venner som finner den store kjærligheten, drømmejobben, osv. Noen som har kjent på denne følelsen, og som har noen tanker om hvordan en kan bli kvitt den vonde misunnelsen? Anonymous poster hash: a4d4a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. oktober 2015 #2 Del Skrevet 11. oktober 2015 De fleste som oppnår noe har jobbet for det, det er sjelden man får alt opp i hendene. Ta heller tak i det som du ikke er fornøyd med i din egen livssituasjon og ikke sammelign deg så mye med andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå