Gå til innhold

Peneste ungpike: Du eller mamma?

Hvem var (er) penest som ung - du eller mamma?  

1. 1. Hvem var (er) penest som ung - du eller mamma?

• Mamma!
      42
    • Jeg!
      30

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem var (er) penest som ung - du eller mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på!!

Jeg synes mamma'n min var veldig pen som ung, også var hun tynnere enn meg.

Så hun vinner. Stemte på mamma, jeg. :-)

Skrevet

Jeg ligner ikke på mamma verken i utseende, oppførsel eller personlighet. Men pen var og er hun. Jeg også. :wink: Derfor blir det et vanskelig sammenligningsgrunnlag, da vi er helt forskjellige.

Skrevet

Mamma var helt klart penere når hun var 20 år enn det jeg var når jeg var 20.

Sånn etterhvert har det imidlertid forandret seg, og jeg synes vel (sånn helt objektivt... :sjarmor: ) at jeg nå er penere enn det mamma var når hun var like gammel som jeg er nå. Eh - var det forståelig?

Skrevet

Mamma var høygravid da hun var like gammel som meg.

Sånn skikkelig blubbe gravid. La på seg over 30 kg.

Så penest: JEG :sjarmor:

Sorry mamma, men du er visstnok av samme oppfatning selv. :wink:

Gjest Tristessa
Skrevet

Mamma var mye tynnere enn meg, men jeg mener vel egentlig at jeg er penest. Jeg ligner dog en del på mamma, men pappas trekk har vært med på å "stabilisere" ansiktet mitt.

Skrevet

Jeg! Moren min var ikke spesielt pen, men faren min, derimot, han var dritkjekk!

Skrevet

Mamma

Hun var nok litt mer jålete og litt tynnere.

Skrevet

Meg, selv om jeg er ikke slående vakker jeg heller.. :wink:(Sorry mamma, men du var den tynneste..)

Skrevet

Mamma paastaar at jeg er penere enn hun var/er, men jeg synes hun var veldig pen! Er det ennaa - hun holder seg veldig godt. Litt vanskelig aa si hem som er penest, er rimleig fornoyd med utseendet men kan ikke akkurat doemme slikt selv! Mamma har/hadde finere haar - tykt og blankt og ibenholdtfarget - mens jeg har penere munn. Vi har ganske like oyne. Men jeg er mye hoyere enn henne, noe hun misunner meg. Jeg misunner mammas nette figur, dessuten har hun stoerre pupper (men jeg trives godt med litt mindre foran).

Skrevet

Synes det er vanskelig å si, for vi er/var så ulike. Tror nok vi stiller likt.

Skrevet

Absolutt mamma. Var skikkelig slank og hadde langt, brunt, bølget hår..

Mens jeg alltid har vært lubben og hatt håpløst kommunefarget glatt hår (de gangene jeg ikke farget det istykker). I tillegg har jeg arvet de verste ansiktstrekkene fra begge foreldrene mine.

Skrevet

Definitivt mamma!

Skrevet

Det er vanskelig å si. har ikke sett mange bildene av mamma på min alder, men hun hadde i alle fall verdens vakreste hår!

Skrevet

Mamma var nydelig. Rett og slett vakker, så jeg stemmer på henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mamma var virkelig nydelig både som ung og voksen. Hun er pen ennå, hun. Som ung var hun mye penere enn jeg var/er. Virkelig sånn 50-talls fotomodellskjønn med mørkt bølgende hår, mørke øyne og klassiske trekk. Jeg skjønner godt at pappa falt for henne, og mange andre også....

Skrevet

Mamman min! nydelig og slank, med lange bein... :Nikke:

Skrevet

Mamma var en "knockout", så helt klart henne!

Stakkars pappa måtte smiske i evigheter, før han endelig fikk henne. "Peneste jenta han så." Søt han..

Liten, slank, STOOORE pupper, naturlig blond...

Jeg ligner ikke det grann på henne :-(

Men jeg har da andre kvaliteter :kul:

Likevel må jeg si at jeg har da bannet og svartet mye over at jeg ikke har arvet hennes "fordeler"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...