ClassyGirl Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Hei! Til vinteren har jeg tenkt å kjøpe ny Vinterjakke, ifjor hadde jeg en veldig billig jakke fra vero moda. Sier ikke at det nødvendighvis er dårlig men jeg syns at den ikke holdt meg varm og derfor vil jeg ha en ordentlig jakke i år. Jeg har sett på Parajumpers og lurer da på hvor i Drammen man får tak i det. Vet at Vic har det men er det noen andre butikker? Hvis det er noen andre fine vinterjakker dere ambefaler så vil jeg gjerne vite!
Gjest gundagrynte Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Hei! Til vinteren har jeg tenkt å kjøpe ny Vinterjakke, ifjor hadde jeg en veldig billig jakke fra vero moda. Sier ikke at det nødvendighvis er dårlig men jeg syns at den ikke holdt meg varm og derfor vil jeg ha en ordentlig jakke i år. Jeg har sett på Parajumpers og lurer da på hvor i Drammen man får tak i det. Vet at Vic har det men er det noen andre butikker? Hvis det er noen andre fine vinterjakker dere ambefaler så vil jeg gjerne vite! Timalu, Nedre Torggt.15..
ClassyGirl Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2015 Tusen takk Timalu, Nedre Torggt.15..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå