AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har store problemer med små hudormer overalt på panna og på nesa og rett under øya. Får også veldig mange underjordiske kviser i panna og på haka, og de gjør jo kjempe vondt, pluss det syns litt. Lurer derfor på om noen har forslag til ansiktsmasker som funker for å få bort disse? Jeg liker ikke å kjøpe masker pga. kjemikaliene, jeg foretrekker heller hjemmelaget, men til nå, har jeg ikke funnet noen som hjelper spesielt bra. Takk for alle svar Anonymous poster hash: a3a2c...8fd
PetrovaFire Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Har hørt en ansiktsmaske med banan og honning skal være bra. Også hørt om avokado-maske som gir masse fukt. Men jeg har aldri prøvd noen av dem. Tror ingen ansiktsmaske vil gi SUPER effekt over lengre tid. Det viktigste er god hudbehandling med gode produkter over tid, slik at huden fornyer seg (forhåpentligvis uten kviser og hudormer).
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 For meg hjalp det litt med sitronsaft på nesa der hudormene satt. Anonymous poster hash: 62315...3ec
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 For meg hjalp det litt med sitronsaft på nesa der hudormene satt. Anonymous poster hash: 62315...3ec Jeg har hørt at sitron er det verste du kan utsette huden din for, så jeg ville ikke anbefalt dette, selv om det hjelper. Har brukt sitron selv på ansiktet, og hjalp mye, men så fikk jeg vite at det ikke er no bra for huden.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har hørt at sitron er det verste du kan utsette huden din for, så jeg ville ikke anbefalt dette, selv om det hjelper. Har brukt sitron selv på ansiktet, og hjalp mye, men så fikk jeg vite at det ikke er no bra for huden. Har kun lest at det skal være bra for huden så langt, men selvsagt å hyppig smøre inn hele ansiktet med sitronsaft kan umulig være bra. Sitronsaften sørger for at hudormene saktere blir oksidert(sorte). Anonymous poster hash: 62315...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå