Gå til innhold

Gutter som spiller gitar og synger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Neineinei. Hadde en eks som likte å spille gitar og synge for meg, det var utrolig kleint. Vi måtte holde øyekontakt under sangen, og på en av våre første dates sang han en sang han hadde skrevet om meg. Herregud så flaut..

Jeg hadde syntes det var romantiskt. Mye av det samme som hvis han hadde skrivi kjærlighetsdikt til meg. :strix::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han spiller postgirobygget, nothing else matters, delilah eller noen andre cheesy tabs han har funnet på nettet er det kleint.

Dersom han KAN instrumentet, er god på improv og genuint interessert i å skape god musikk, er det dritfett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta med deg Charlotte fra Farmen i samme slengen, så blir det hæla i taket.

Anonymous poster hash: d4363...d31
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv lever jeg etter janteloven og hadde mislikt om jenta skulle vise frem sangstemmen.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kleint, men liker jeg fyren, har det ikke noe å si, ville likt fyren uansett. Det er ikke slik at det er turn-off. 

Anonymous poster hash: 153e7...f2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei. Hadde en eks som likte å spille gitar og synge for meg, det var utrolig kleint. Vi måtte holde øyekontakt under sangen, og på en av våre første dates sang han en sang han hadde skrevet om meg. Herregud så flaut..

Hehe, men det skremt ikke deg, siden han ble kjæresten din etterhvert  :fnise:  Men forstår hva du mener, høres kleint ut :P

Anonymous poster hash: 153e7...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen spilte gitar. Jeg takler ikke gitar nå. Kleint.

Haha, samma.

Uansett så er det ALLTID kleint med en som skal spille og synge for en. Får douchebumps bare av å tenke på det! Men det er vel alltid ei som liker det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere jenter det er attraktivt med gutter som spiller gitar og synger?  Jeg tenker å lære meg "Den finast eg veit " - av Hellbillies! :)    Anonymous poster hash: c690a...e03

Uansett hva jentene i tråden her sier, - sannheten er at du trekker damer! Bare se på Rune Rudberg og andre kjente artister. Man trenger ikke et godt utseende om man har stemme og et musikalsk talent.

Musikk uttrykker følelser. Er du god på dette, kan jeg garantere deg at du sjarmere noen en vakker dag.

Anonymous poster hash: 71ef6...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...