AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Del Skrevet 11. oktober 2015 Synes dere jenter det er attraktivt med gutter som spiller gitar og synger? Jeg tenker å lære meg "Den finast eg veit " - av Hellbillies! Anonymous poster hash: c690a...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg hater det, men vil tro mange andre liker det.Anonymous poster hash: d4260...151 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 11. oktober 2015 #3 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg hater det, men vil tro mange andre liker det.Anonymous poster hash: d4260...151 Samme her, syns det bare er kleint. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 11. oktober 2015 #4 Del Skrevet 11. oktober 2015 Eksen spilte gitar. Jeg takler ikke gitar nå. Kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg spiller selv. Det verste jeg vet er når noen tar en liten opptreden i sosiale lag. Det er superkleint. Har noen i famlien som bare elsker å vise seg fram så ofte som hun kan. Alle andre deler den superkleine atmosfæren. "Den finaste eg veit" er en bra låt. Men kun av Hellbillies. Anonymous poster hash: b9c45...7d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starless Skrevet 11. oktober 2015 #6 Del Skrevet 11. oktober 2015 Synes dere jenter det er attraktivt med gutter som spiller gitar og synger? Jeg tenker å lære meg "Den finast eg veit " - av Hellbillies! Anonymous poster hash: c690a...e03 Hvorfor stoppe der? Hva med Tore Tang når du likevel har planer om å dra middelaldrende damer på nachspiel? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 11. oktober 2015 #7 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg hater det. Det er kjempe flaut. På små fester eller om det er bare vi to der,frister det svært mye å rømme vekk fra hele situasjonen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Del Skrevet 11. oktober 2015 Koselig med litt gitarklimpring Anonymous poster hash: a76e2...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 11. oktober 2015 #9 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg liker musikere. Men ikke som spiller Hellbillies for meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 11. oktober 2015 #10 Del Skrevet 11. oktober 2015 Synes det er så kleint så utrolig kleint dersom man gjør det for å imponere en jente. Hvis tilfellet er at fyren er lidenskapelig opptatt av musikk er det jo flott. Lidenskaper er attraktivt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 11. oktober 2015 #11 Del Skrevet 11. oktober 2015 Neineinei. Hadde en eks som likte å spille gitar og synge for meg, det var utrolig kleint. Vi måtte holde øyekontakt under sangen, og på en av våre første dates sang han en sang han hadde skrevet om meg. Herregud så flaut.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #12 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg liker musikalske menn, så spille gitar og synge er et pluss for min del. Men om du har tenkt til å lære deg den sangen, så har jeg til gode å høre en bra coverversjon. Anonymous poster hash: 67f56...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #13 Del Skrevet 11. oktober 2015 Nei det er forferdelig kleint og "show off" om en fyr begynner å spille på gitar. Med to unntak det er om man sitter mange med forskjellige instrumenter å improviserer SAMMEN, eller om noen har spurt om han kan vise noen grep og lære bort i 20 sekunder. Gitarspilling er partypooper og gjør stemningen litt sånn ehh ubehagelig man vet ikke hva man skal si eller gjøre eller hva som er intensjonen med spillinga. Om det er for å sjekke er det turn off og om det er for å briefe er det turn off! Anonymous poster hash: 06cbb...f8d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 11. oktober 2015 #14 Del Skrevet 11. oktober 2015 Synes dere jenter det er attraktivt med gutter som spiller gitar og synger? Jeg tenker å lære meg "Den finast eg veit " - av Hellbillies! Anonymous poster hash: c690a...e03 Hellbillies faktisk, har du bart og skinnvest også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 12. oktober 2015 #15 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kleint. Spesielt om du spiller Wonderwall. På nachspiel. Eller Postgirobygget. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 12. oktober 2015 #16 Del Skrevet 12. oktober 2015 Neineinei. Hadde en eks som likte å spille gitar og synge for meg, det var utrolig kleint. Vi måtte holde øyekontakt under sangen, og på en av våre første dates sang han en sang han hadde skrevet om meg. Herregud så flaut.. Åååå herregud, jeg hadde dødd... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 12. oktober 2015 #17 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har til gode å høre noen virkelig mestre gitar på fest. Det er et instrument som krever enorme skills før det blir ordentlig bra å høre på. Det er mye vanskeligere å spille godt akustisk enn man skulle tro. Et annet poeng er at slikt krever sitt fokuserte publikum. Hadde jeg skullet spille for noen ville jeg mic'et opp gitaren, satt på en space-reverb og annonsert minikonsert i god tid. Da tror jeg folk ville jublet av glede. En klein fyr som spiller Hellbillies og mumler med dårlig sangstemme mens han fikler med grepene? Not so much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JAnonymous Skrevet 13. oktober 2015 #18 Del Skrevet 13. oktober 2015 Her var det jo nesten bare negativt. Jeg digger gutter som spiller gitar og synger. Bør jo være i riktige øyeblikk da, som feks på hytteturer. Synes det er kjempekoselig!! Kommer vel litt an på jenta, om hun har en musikalsk familie eller ikke. Tror at folk som ikke er oppvokst med det synes det er mer kleint. Jeg har en far som spiller mye 80's, så jeg pleier å bli imponert om noen spiller disse sangene som han har spilt i alle år!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karamariell Skrevet 13. oktober 2015 #19 Del Skrevet 13. oktober 2015 Om det er en lidenskap for dem og de er genuint glad i musikk og gitar - det er attraktivt. At en gutt skal brife med gitar"kunnskapene" sine er det tvers motsatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. oktober 2015 #20 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har mer sansen for trommiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå