AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Og jeg tenker kanskje det var det, liksom. Er det masete å spørre? Jeg synes i grunnen det er uforskammet at ikke han sier noe.Anonymous poster hash: 12a30...d10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Han sendte en del snapper i går, da var han ute. Men i dag er det helt stille. Anonymous poster hash: 12a30...d10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Og altså, jeg synes vel han har vært litt stille før det også, selv om det var han som var veldig på i begynnelsen. TsAnonymous poster hash: 12a30...d10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Han sendte en del snapper i går, da var han ute. Men i dag er det helt stille.Anonymous poster hash: 12a30...d10 Kanskje han venter på å høre ifra deg? Anonymous poster hash: 3d706...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Og altså, jeg synes vel han har vært litt stille før det også, selv om det var han som var veldig på i begynnelsen. TsAnonymous poster hash: 12a30...d10 Har dere vært intime? Anonymous poster hash: 3d706...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Jepp... TsAnonymous poster hash: 12a30...d10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Viste han mer avstand like etterpå, kan det være han fikk det, og at han ikke er seriøst interessert i deg. Men dette må jo du føle på mer selv, hva han egentlig vil. Det handler også om hva DU vil. Anonymous poster hash: 3d706...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, det er et godt poeng. Jeg får vel bare vente og se. Det er jo søren meg til å bli sprø av. TsAnonymous poster hash: 12a30...d10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #11 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, det er et godt poeng. Jeg får vel bare vente og se. Det er jo søren meg til å bli sprø av. TsAnonymous poster hash: 12a30...d10 Ta noe initiativ selv ditt naut .. Anonymous poster hash: 908d9...d72 1
lillsunshine Skrevet 11. oktober 2015 #12 Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Haha. Kanskje vi dater sammen fyr . Eller iallfall samme type fyr. Har vært på en date, og han var veldig på i starten og rett etter daten, han tok initativ til kroppskontakt, ble bare lett flørting med handa rundt skulderen, så vi har ikke vært intime sånn sett. FIkk melding etter daten at han hadde det hyggelig og takket for det. Tenkte det var et bra tegn. Sendt noe snaps i helgen, men har ikke tatt kontakt. Vet at han var ute. Samtidig ser jeg at han har vært mye aktiv på datingappen vi møttes på i hele helgen, uten å skrive til meg. Får rett og slett dårlig følelse av hele greiene. Trenger selvfølglig ikke å bety noe, men får en følelse av at han har noe på gang med veldig mange. Blir som deg, helt gal av å gruble om han kommer til å ta videre initativ eller ikke. Tok derfor kontakt i sted, spurte hvordan helgen hadde vært og til slutt sa jeg at jeg hadde hatt det veldig hyggelig på daten og at jeg gjerne vill møte han igjen, og spurte om han var interessert i det. Spøkte med at sånne datingapper er jo litt useriøse, og at jeg ikke ble fornærmet om han ikke ville møtes mer. Orker rett og slett ikke å gå rundt grøten, så jeg tenkte det var greiest å spørre rett ut selv om det bare er 3 dager siden vi møttes. Nå er det snart 2 timer siden jeg spurte og jeg har enda ikke fått svar, men ser at han er aktiv. Tror nok det er det særdeles dårlig tegn og at magefølelsen min er rett. Bare utrolig greitt å få det avklart, så bruker jeg ikke mer tid på han. Tipper kanskje han kommer med et diffust svar og da ditcher jeg han. Har vært veldig tydelig nå, så gidder ikke å forholde meg til usikkerhet. Endret 11. oktober 2015 av lillsunshine 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #13 Skrevet 11. oktober 2015 Ville ventet. Men sende snapper når han e ute. D e jo mange som gjør det. Bare trykker nedvor i vennelidta. Hvis han liker deg vil han sende meld. Men ville ikke ventet altfirlenge. Du kan jo selv sende meld etter noen dager hvis du vil. Men du risikerer bare å få et lite svar kanskje hvordan d går med deg for å være høgelig fra hans side. Anonymous poster hash: e9875...d0f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #14 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg sendte mld og fikk svar med en gang. Jeg spurte om det var kjekt, og formen var bra i dag. Fikk svar:ja, det var gøy. Men gikk hjem tidlig😉 blinkefjes?? Hva betyr det da? Anonymous poster hash: 12a30...d10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #15 Skrevet 11. oktober 2015 Men gikk hjem tidlig blinkefjes?? Hva betyr det da?Anonymous poster hash: 12a30...d10 Damer ass. Anonymous poster hash: d6627...a16 2
Arca Skrevet 11. oktober 2015 #16 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg sendte mld og fikk svar med en gang. Jeg spurte om det var kjekt, og formen var bra i dag. Fikk svar:ja, det var gøy. Men gikk hjem tidlig blinkefjes?? Hva betyr det da?Anonymous poster hash: 12a30...d10 At han tenkte på deg.... 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #17 Skrevet 11. oktober 2015 Eller betyr det at han gikk hjem med noen andre?Anonymous poster hash: 12a30...d10
Tibbie Skrevet 11. oktober 2015 #18 Skrevet 11. oktober 2015 Var de snappene personlige til deg, eller var det av typen som går til alle? Men av den meldingen du fikk på snap å tolke, så er han nok litt intr, men forsiktig. Kanskje han ikke helt vet ennå hva han vil. Så for sikkerhetsskyld bør du være forsiktig med å bli for ivrig, men vis likevel at du er keen. Send en snap når du er på byen! Kanskje han også er ute og dere kan møtes? (Men vær forsiktig med den snappingen når du drikker. Du kan si ting du angrer på Haha) Uansett, min tolkning er at han er interessert, men fremdeles litt usikker på hva han vil. Så her får du bare prøve å se på responsen du får
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #19 Skrevet 11. oktober 2015 Vel, da fikk jeg avklart det. Han har en date til uka, og synes det var rett jeg fikk vite om det. Jo takk, fint du sa det etter vi hadde sex. Idiot. TsAnonymous poster hash: 12a30...d10 1
Arca Skrevet 11. oktober 2015 #20 Skrevet 11. oktober 2015 Eller betyr det at han gikk hjem med noen andre?Anonymous poster hash: 12a30...d10 Det er det du som tenker. Hvorfor skulle han fortelle deg det hvis det var det han gjorde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå