AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Har tykt, litt tørt og uregjerlig hår....... Jeg fikk en hårolje av noen, men vet ikke hva jeg skal gjøre helt. Ha litt i tuppene etter dusj?Anonymous poster hash: 1815b...d6f
Ms. Steele Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har den i hele håret etter at håret er tørket. Trenger bare litt av den. Håret blir mykt og glansfullt.
peppermyntete Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg kan bare bruke litt i tuppene, ellers blir håret fett og veldig tungt og helt flatt på toppen (som gjør at det blir enda mer fett ved hodebunnen)
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har tykt, tørt hår og bruker olje i hele håret, og faktisk ikke i så små mengder engang. Jeg har i litt olje, føner, har i mer olje, føner mer og så videre. Kanskje tre–fire runder. Jeg frisker gjerne opp med litt olje dagen etter hårvask også, men da unngår jeg toppen av hodet slik at håret ikke skal se fett ut.
Sandie Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Prøv deg frem.Noen bruker i hele håret,andre kun i tuppene.Jeg bruker bare i tuppene,ellers blir håret fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå