AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skal møte en fra tinder i morgen, og helt ærlig freaker jeg litt ut. En ting er den kleine stemningen når man først møtes, en annen ting er forventningene jeg har. Hva om han ikke liker meg, eller omvendt? Har snakket en ukes tid og jeg liker han godt. Tips fra dere erfarne tinderdatere? Jente 20 årAnonymous poster hash: 2d6bb...844
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Man vet aldri om det kan oppstå småklein stemning, men som regel løser det seg.. har vært på én date hvor vi virkelig satte oss fast og ingen kom på noe å si. Morsomt i ettertid, men ikke så kult der og da. Det jeg er mest lei av med Tinder er at alle jeg har møtt "i utgangspunktet" har vært ute etter mer enn sex, men så ønsker de visst kun et seksuelt forhold alikevel. (Nei; jeg ligger ikke med dem).Anonymous poster hash: c2c03...3bb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Man vet aldri om det kan oppstå småklein stemning, men som regel løser det seg.. har vært på én date hvor vi virkelig satte oss fast og ingen kom på noe å si. Morsomt i ettertid, men ikke så kult der og da. Det jeg er mest lei av med Tinder er at alle jeg har møtt "i utgangspunktet" har vært ute etter mer enn sex, men så ønsker de visst kun et seksuelt forhold alikevel. (Nei; jeg ligger ikke med dem).Anonymous poster hash: c2c03...3bb Jeg har heller ikke tenkt til å ligge med han med det første, har sagt det ganske klart og tydelig. Hehe TSAnonymous poster hash: 2d6bb...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå