Gå til innhold

Hvite, asiatiske eller svarte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en rar diskusjon med en vennegjeng, som omhandlet de forskjellige "rasene". Det hele gikk ut på hvilken menn som er mest attraktive for den motsatte kjønnet".

Det var litt morsomt diskusjon, men hva mener dere. Gi også begrunnelse.

For min del var det slik: 1-hvite menn, 2-svarte menn og 3- asiatiske menn. Der asiatiske menn egentlig er et stykke bak både hvite og svarte.

Anonymous poster hash: 2ec0f...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig vanskelig å skulle dele inn mennesker i hvite, svarte og asiater. Hva er spanjoler da? De fra midtøsten? 

Det er vakre fra alle steder i verden, så det å si at de hvite er de peneste synes jeg er helt feil.

Forsåvidt synes jeg sør-amerikanere er ganske vakre. Hva er de for noe? Svarte eller hvite? Blanding? Nettopp, man kan ikke stemple "rasen" til folk så enkelt. 

Anonymous poster hash: df503...7c6
Skrevet

Kommer litt an på hva man mener med "asiatiske menn". For min del er det stor forskjell på en kinesisk gutt og en afghansk.

Men blir vel noe slikt:

1. Hvite og asiatiske menn (delt førsteplass)

2. Svarte menn

Anonymous poster hash: bb330...566

Skrevet

Kommer litt an på hva man mener med "asiatiske menn". For min del er det stor forskjell på en kinesisk gutt og en afghansk.

Men blir vel noe slikt:

1. Hvite og asiatiske menn (delt førsteplass)

2. Svarte menn

Med hvite inkluderes arabere osv. Jeg inkludererte bare kinesere osv som asiatere

Skrevet

Synes det er veldig vanskelig å skulle dele inn mennesker i hvite, svarte og asiater. Hva er spanjoler da? De fra midtøsten? 

Det er vakre fra alle steder i verden, så det å si at de hvite er de peneste synes jeg er helt feil.

Forsåvidt synes jeg sør-amerikanere er ganske vakre. Hva er de for noe? Svarte eller hvite? Blanding? Nettopp, man kan ikke stemple "rasen" til folk så enkelt. 

Anonymous poster hash: df503...7c6

Det er jo ikke SÅ vanskelig. Helt presist blir det ikke, men nesten alle kategorier er jo inndelinger av et spektrum. Litt som å påstå at blå ikke finnes, fordi det er en glidende overgang hele veien fra infrarødt til ultrafiolett.

Skrevet

Med hvite inkluderes arabere osv. Jeg inkludererte bare kinesere osv som asiatere

Åja daså, da blir det det samme som deg:P

Skrevet (endret)

Asia er svært og mangfoldig.

http://www.travel-images.com/naveg/mp-asia.gif

Anonymous poster hash: 7e902...004

Eg har svart på det tidligere

img-tags fjernet

Bond, forumansvarlig

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Asia er svært og mangfoldig.

http://www.travel-images.com/naveg/mp-asia.gif

Er jo større enn det og. Asia begynner ved Tyrkia, så den arabiske halvøy (med kurdere, arabere, persere, jøder og andre) må med.

img-tags fjernet

Bond, forumansvarlig

Endret av Bond
Skrevet

Er jo større enn det og. Asia begynner ved Tyrkia, så den arabiske halvøy (med kurdere, arabere, persere, jøder og andre) må med.

Du har rett. Så enda større og enda mer mangfold.

Skrevet

1. hvit

2. asiater

3. svart

Jo mer jeg kan identifisere meg selv med en annen person, jo mer attraktiv syns jeg vedkommende er. :)

Men skulle jeg gått 100% etter utseende så ville jeg valgt asiater. Jeg syns stereotypiske asiatere er mye mer ansiktspene enn resten av verdens befolkning. :)

Anonymous poster hash: 957c6...c99
Skrevet

Jeg foretrekker hvite, fordi jeg er hvit selv. Jeg hører til gruppen "hvite mennesker" og det er de jeg passer best sammen med både sosialt og genetisk. Asiater kommer på andre plass. Kunne aldri vært sammen med en svart. 

Anonymous poster hash: 42936...802
  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

1. Kvit.

2. Langt bak, svart.

3. Enda lengre bak. Laaaaangt bak, asiatisk.

Gjest Klaveret
Skrevet

For meg er det umulig å si at en "rase" er mer tiltrekkende enn en annen. Det kommer helt an på den enkelte mann sin utstråling og sjarm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...