AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skal til Oslo neste uke, og vil gjerne ta brasiliansk voksing. Noen anbefalinger? Jeg har vokset før, har til og med prøvd hjemmevoksing, så jeg tåler litt nå føler jeg (sammenlignet med før! skrekk og gru). Jeg vil gjerne ha noen som er erfarne og ikke har alt for dyre priser. Det kan like gjerne være på Nordstrand som i Oslo sentrum, så lenge det er noen som kan det de gjør! Anonymous poster hash: 3977e...406
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skal til Oslo neste uke, og vil gjerne ta brasiliansk voksing. Noen anbefalinger? Jeg har vokset før, har til og med prøvd hjemmevoksing, så jeg tåler litt nå føler jeg (sammenlignet med før! skrekk og gru). Jeg vil gjerne ha noen som er erfarne og ikke har alt for dyre priser. Det kan like gjerne være på Nordstrand som i Oslo sentrum, så lenge det er noen som kan det de gjør! Anonymous poster hash: 3977e...406 http://www.bellahudogfotpleie.no. Jeg bruker Maria, hun er kjempeflink..kjører full body wax sånn cirka 1 gang i måneden hos henne. Og kan trygt anbefale henne. Og hun tar også mannlige kunder. Anonymous poster hash: 7ab3a...673
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 http://www.bellahudogfotpleie.no. Jeg bruker Maria, hun er kjempeflink..kjører full body wax sånn cirka 1 gang i måneden hos henne. Og kan trygt anbefale henne. Og hun tar også mannlige kunder. Anonymous poster hash: 7ab3a...673 Tusen takk for svar! Gjør hun det ordentlig? Alt av hår blir fjernet liksom? Var sykt billig der, da! 250 kr for brasiliansk. Her i hjembyen finner jeg ingenting til under 400 kr! TS Anonymous poster hash: 3977e...406
miaw Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 qlinique orkide bruker jeg, synes de er ok. Ligger på Sagene. Synes Nicolette er flinkest, men alle er grundige.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Tusen takk for svar! Gjør hun det ordentlig? Alt av hår blir fjernet liksom? Var sykt billig der, da! 250 kr for brasiliansk. Her i hjembyen finner jeg ingenting til under 400 kr! TS Anonymous poster hash: 3977e...406 Jepp. Vel..jeg betaler 1788 for en full body wax(som mann) - men gud bedre som jeg føler jeg meg etter på...aldeles glatt over det hele. Anonymous poster hash: 7ab3a...673
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg vil anbefale Chill spa. Ikke fornøyd med Bettys beaty Anonymous poster hash: 0a4f1...53e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Anbefaler Neroli Anonymous poster hash: 57bf4...083
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Takk for tips om Bellas hudpleie. Er det en salong eller hjemme hos noen? Jeg bor på lambertseter og har aldri hørt om denne så derfor jeg lurer! Kommer til å sjekke det ut hvertfall Anonymous poster hash: d8783...d2d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Takk for tips om Bellas hudpleie. Er det en salong eller hjemme hos noen? Jeg bor på lambertseter og har aldri hørt om denne så derfor jeg lurer! Kommer til å sjekke det ut hvertfall Anonymous poster hash: d8783...d2d Hun driver det hjemmefra Anonymous poster hash: 7ab3a...673
troikaen Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Wax on Wax off. De har mange salonger - "min" ligger i Holtegata. Bruker Samra, snyes hun er veldig dyktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå