AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Nå vil jeg kutte dette ut, for jeg blir så oppblåst! Jeg er lei av å se gravid ut. Jeg spiser alltid havregrøt til frokost og spiser mye brød/knekkebrød, men vil prøve et kosthold uten mel og korn. Se om jeg blir bedre. Så kan noen hjelpe meg? Takk på forhånd Anonymous poster hash: 18ed6...875
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Nå vil jeg kutte dette ut, for jeg blir så oppblåst! Jeg er lei av å se gravid ut. Jeg spiser alltid havregrøt til frokost og spiser mye brød/knekkebrød, men vil prøve et kosthold uten mel og korn. Se om jeg blir bedre. Så kan noen hjelpe meg? Takk på forhånd Anonymous poster hash: 18ed6...875 Maisgrøt? Anonymous poster hash: cb7b3...8fe
leonie Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Se på ulike lavkarboblogger eller paleoblogger. Der er som regel oppskriftene uten mel- og kornprodukter Unntak kan være dersom noen lager oppskrifter med f.eks. kruskakli og lignende. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Hva trenger du hjelp til? Et kosthold uten mel og korn? Det står jo i overskriften. Anonymous poster hash: 18ed6...875 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Flott at du vil ta tak i dette! Søk etter lavkarbo-oppskriver, ja. Hvis du fortsatt vil bake med sukker, så er det jo bare å bruke sukker i stedet for den alternative søtningen. Korn gir meg også oppblåst mage. Jeg får så mye gass og avføring av korn... Jeg har det mye, mye bedre uten. Anonymous poster hash: 8e16e...c64
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Er bare å spise andre ting. Lag grønnsaker og kjøtt til frokost. Spis nøtter. Hva som helst egentlig. Dersom du vil lage brød er det bare å bytte ut mel med mandelmel, kikertmel, kokosmel osv. Er ganske enkelt.Anonymous poster hash: b2541...67d
Popc0rn Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Kornfrie erstatninger for havregrøt og knekkebrød: Omelett med ting du liker Egg og bacon Kokte egg Naturell yoghurt med müsli (og kanskje litt bær eller fun light for smak) Knekkebrød med pålegg Nøttescones med pålegg (denne oppskriften funker også bra som brød) Kokosgrøt Rømmegrøt Salat med det du liker Rester fra middag 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Er bare å spise andre ting. Lag grønnsaker og kjøtt til frokost. Spis nøtter. Hva som helst egentlig. Dersom du vil lage brød er det bare å bytte ut mel med mandelmel, kikertmel, kokosmel osv. Er ganske enkelt.Anonymous poster hash: b2541...67d Orker ikke å stå å steke kjøtt og koke grønnsaker kl 7 på morgenen. Dette blir middag for meg.Anonymous poster hash: 18ed6...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå