Gå til innhold

Hvilke sko til jobb er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet to par, jobber innen helse og går mye inne.

https://www.xxl.no/nike-dual-fusion-tr-3-w-clrwtr-white-lt-bl-l-40/p/1105740_1_size_8

http://www.ellos.no/adidas-sport-performance/treningssko-arianna-iii/489419?selArt=602279

Har ikke råd til mer enn 500-600 kr, klare ikke å bestemme meg.  Vil ha de med best demping.  Noen som har erfaring med noen av disse?  

Skrevet

"dytt" Hilsen utålmodig. :)

Skrevet

Vil tro de er ganske like, uten at jeg har prøvd noen av de. Men jeg har et par lignende Nike sko som jeg bruker masse på ferie når det er sightseeing-trasking eller shopping. Gull verdt!

Gjest lipgloss
Skrevet

likte best de blå jeg,dem så lette og fine ut

Skrevet

likte best de blå jeg,dem så lette og fine ut

Ja jeg endte opp med å bestille de, tror de kommer imorgen.  Skal prøve de på jobb på onsdag, gått i de samme sandalene i 5-6 år så det var på tide jeg fant noe annet.  Skal kjøpe et par andre gode sko også og veksle på to par.  

Gjest lipgloss
Skrevet

kan du gi tilbakemelding på hvordan dem er,trenger selv et par lette joggesko,syns disse var feminine og fine,noe som jeg setter pris på da de fleste joggesko blir for kraftige og klumpete for min del.For min del må dem være gode å gå med uten sokker,bruker selv sandaler på jobb,men hadde vært fint med noe som dekker hele foten til vinteren nå :) folk maser så mye om det ikke er kaldt osv når jeg bruker sandaler på vinterstid,blir så lei av de samme spørsmålene :))

Skrevet

Anbefaler Nike Pegasus :) går veeeldig mye selv hver dag. Disse er lette og man føler nesten ikke at man går,haha

Skrevet (endret)

Hentet skoene nå og har de på, de skulle vært en halv str større.   De klemmer på tærne, i tillegg til å være litt for smale og lave på vristen.  Jeg har selvfølgelig bred fot og høy vrist.   De var ikke lys blå, heller ganske knall turkis.  Men det er veldig god demping i de da.  Blir nok retur.   :(

Endret av DreamOn
Skrevet

Noen som vet i Adidas-sko også er iltt små i str?

Skrevet

Hvilke sko som er best, må du kjenne på foten.

Husk og at når du tråkker mye så er skoene viktig for å unngå belastningsskader mange tiår inn i fremtiden. Har du rdå til å bruke dårlige sko som på sikt gjør deg ute av ßtand til å fortsette i jobben,eller gjør deg arbeidsufør?

Anonymous poster hash: 97fb5...0f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...