Djungelvrål Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Har funnet to par, jobber innen helse og går mye inne. https://www.xxl.no/nike-dual-fusion-tr-3-w-clrwtr-white-lt-bl-l-40/p/1105740_1_size_8 http://www.ellos.no/adidas-sport-performance/treningssko-arianna-iii/489419?selArt=602279 Har ikke råd til mer enn 500-600 kr, klare ikke å bestemme meg. Vil ha de med best demping. Noen som har erfaring med noen av disse?
peppermyntete Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Vil tro de er ganske like, uten at jeg har prøvd noen av de. Men jeg har et par lignende Nike sko som jeg bruker masse på ferie når det er sightseeing-trasking eller shopping. Gull verdt!
Gjest lipgloss Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 likte best de blå jeg,dem så lette og fine ut
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2015 likte best de blå jeg,dem så lette og fine ut Ja jeg endte opp med å bestille de, tror de kommer imorgen. Skal prøve de på jobb på onsdag, gått i de samme sandalene i 5-6 år så det var på tide jeg fant noe annet. Skal kjøpe et par andre gode sko også og veksle på to par.
Gjest lipgloss Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 kan du gi tilbakemelding på hvordan dem er,trenger selv et par lette joggesko,syns disse var feminine og fine,noe som jeg setter pris på da de fleste joggesko blir for kraftige og klumpete for min del.For min del må dem være gode å gå med uten sokker,bruker selv sandaler på jobb,men hadde vært fint med noe som dekker hele foten til vinteren nå folk maser så mye om det ikke er kaldt osv når jeg bruker sandaler på vinterstid,blir så lei av de samme spørsmålene )
silkhand Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Anbefaler Nike Pegasus går veeeldig mye selv hver dag. Disse er lette og man føler nesten ikke at man går,haha
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Hentet skoene nå og har de på, de skulle vært en halv str større. De klemmer på tærne, i tillegg til å være litt for smale og lave på vristen. Jeg har selvfølgelig bred fot og høy vrist. De var ikke lys blå, heller ganske knall turkis. Men det er veldig god demping i de da. Blir nok retur. Endret 13. oktober 2015 av DreamOn
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2015 Noen som vet i Adidas-sko også er iltt små i str?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Hvilke sko som er best, må du kjenne på foten. Husk og at når du tråkker mye så er skoene viktig for å unngå belastningsskader mange tiår inn i fremtiden. Har du rdå til å bruke dårlige sko som på sikt gjør deg ute av ßtand til å fortsette i jobben,eller gjør deg arbeidsufør? Anonymous poster hash: 97fb5...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå