AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Har kjøpt vinterjakke til poden på kappahl, fra merket kaxs. Super jakke men så stiv, spesielt i kragen! Kan jeg få den mykere? Noen tips?Anonymous poster hash: 08759...5dc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Tror ikke jeg hadde håpet så mye på det. Noen ytterstoff er bare stive(og billigere å produsere). Jeg unngår Kaxs av den grunn, ser ikke hva som er så bra med Kaxs når det er så tungt og stivt(og jeg jobber på KappAhl) Kjøper heller litt dyrere og får bedre komfort. Anonymous poster hash: cfcc2...78c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Tror ikke jeg hadde håpet så mye på det. Noen ytterstoff er bare stive(og billigere å produsere). Jeg unngår Kaxs av den grunn, ser ikke hva som er så bra med Kaxs når det er så tungt og stivt(og jeg jobber på KappAhl) Kjøper heller litt dyrere og får bedre komfort.Anonymous poster hash: cfcc2...78c Jeg syns nå 600 kr er mer enn nok for vinterjakke til en to-åring som ikke bruker den mer enn en sesong.. Er vind- og vanntett med snølås og masse reflekser på. Var svigermor som kjøpte den så jeg vil jo ikke være utakknemlig, så jeg vil gjerne få brukt den litt. Uff det var dumt da 😞Anonymous poster hash: 08759...5dc
Euphemia Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Rull den sammen og ut igjen, gni stoffet sammen, gnukk på den? ...Jeg vet ikke, men det kan jo hende det virker? Evt. ta og vask den?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Rull den sammen og ut igjen, gni stoffet sammen, gnukk på den? ...Jeg vet ikke, men det kan jo hende det virker? Evt. ta og vask den? Skal prøve, takk for tips!Anonymous poster hash: 08759...5dc
Rosalie Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Vask som anvist, men bruk eddik i skyllevannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå