Gå til innhold

Hjelp, jeg er så desperat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg er så desperat etter å være i et forhold at jeg ødelegger jo alle mine muligheter til å bli det. Samtidig som at jeg ikke lenger engang klarer å skille mellom menn jeg liker godt, og menn jeg egentlig ikke liker.

Har aldri hatt kjæreste, og tror jeg glorifiserer hele opplegget litt. Har jo vært singel hele livet, og trivdes med dette frem til for en kort stund siden.

Noen med tips til hvordan jeg kan bli den gamle ikke-desperate meg igjen som faktisk klarer å skille mellom menn jeg liker og menn jeg ikke liker?

"Jobb med deg selv"-rådet er for abstrakt for meg. Det hjelper ikke fordi jeg klarer ikke å få det til å fungere.

Ææææ blir gal.

Anonymous poster hash: e22ad...279

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var litt som deg, og ende opp i et jævlig usunt forhold fordi jeg ignorererte alle varsellampene eksen viste, og tenkte"  det er ikke så farlig, vil jo ha kjæreste<3<3<3" Det endte dårlig og jeg gikk på en skikkelig smell når det ble slutt. Hadde klart å gi opp litt for mye av meg selv for å holde eksen fornøyd.

Var sur fordi jeg godtok mye dritt i det forholdet, men bestemte meg for å jobbe med meg selv for å unngå å gjøre den samme tabben.  Livet gikk videre, fikk kule hobbyer, og droppa dårlige venner og behandlet meg selv som en viktig person. Resultatet av det ble en bedre selvfølelse, ble tryggere på meg selv og jeg ble klar over hva slags mennesker jeg ønsker inn i livet mitt. Nå er det så sinnsykt mye lettere å se hva jeg ønsker i en partner fordi det er langt fra en like stor prioritet enn da jeg var desperat som deg

Få orden på singellivet ditt er det beste rådet jeg kan gi så slipper du å ta til takke med hvem som helst.

Håper du får noe ut av dette. Nattinatt.:)

Anonymous poster hash: 16569...987
  • Liker 1
Skrevet

"Klarer du ikke være lykkelig som singel, blir du heller ikke lykkelig i et forhodl" 

Anonymous poster hash: e39e1...906
  • Liker 3
Skrevet

Mann/kvinne?

Kvinne.

Skrevet

"Klarer du ikke være lykkelig som singel, blir du heller ikke lykkelig i et forhodl"

Godt råd, takk. Problemet er at jeg sliter med å bli lykkelig som singel.. Hvordan blir man det? Tanken på å leve alene resten av livet (om det så skulle bli sånn) skremmer livet ut av meg.

Skrevet

Var litt som deg, og ende opp i et jævlig usunt forhold fordi jeg ignorererte alle varsellampene eksen viste, og tenkte" det er ikke så farlig, vil jo ha kjæreste<3<3<3" Det endte dårlig og jeg gikk på en skikkelig smell når det ble slutt. Hadde klart å gi opp litt for mye av meg selv for å holde eksen fornøyd.

Var sur fordi jeg godtok mye dritt i det forholdet, men bestemte meg for å jobbe med meg selv for å unngå å gjøre den samme tabben. Livet gikk videre, fikk kule hobbyer, og droppa dårlige venner og behandlet meg selv som en viktig person. Resultatet av det ble en bedre selvfølelse, ble tryggere på meg selv og jeg ble klar over hva slags mennesker jeg ønsker inn i livet mitt. Nå er det så sinnsykt mye lettere å se hva jeg ønsker i en partner fordi det er langt fra en like stor prioritet enn da jeg var desperat som deg

Få orden på singellivet ditt er det beste rådet jeg kan gi så slipper du å ta til takke med hvem som helst.

Håper du får noe ut av dette. Nattinatt.:)

Anonymous poster hash: 16569...987

Takk for svar :) må prøve å få fart på interessene her, og slutte å sitte hjemme og tenke for mye🙈

Skrevet

Godt råd, takk. Problemet er at jeg sliter med å bli lykkelig som singel.. Hvordan blir man det? Tanken på å leve alene resten av livet (om det så skulle bli sånn) skremmer livet ut av meg.

Du må senke sluldrene. Du må ha et liv ikke bare tenke på forhold selv om d ikke er lett. Gjør noe gå å tren. Puss opp. Ta på god musikk.. Gå en tur., På en date må en være lytter, den som spør og smile

Anonymous poster hash: 76f52...b11

Skrevet

Kvinne.

Ouch det er meget spesielt å altids ha vært singel som kvinne  - tør jeg spørre hvor gammel du er  ?

Er du meget kresen eller ? ...

Det er såpass mange single og desperate menn der ute som ville blitt sammen med hvem som helst bare de fikk den rette SMS`n, det kan ihvertfall ikke være der det svikter. 

Anonymous poster hash: 93dad...043

Skrevet

Ouch det er meget spesielt å altids ha vært singel som kvinne - tør jeg spørre hvor gammel du er ?

Er du meget kresen eller ? ...

Det er såpass mange single og desperate menn der ute som ville blitt sammen med hvem som helst bare de fikk den rette SMS`n, det kan ihvertfall ikke være der det svikter.

Er 23. Og vet at mye av grunnen er min egen feil. Har jo holdt på med gutter over lengre tid, men så har jeg ofte blitt skremt og trukket meg unna. Det er vel et resultat av at et par ganger har det vært motsatt, at gutten har trukket seg unna, og da har jeg blitt skikkelig såret.

Jeg har forsåvidt også vært ganske kresen, og har egentlig trivdes best som singel. Gått fort lei de jeg har holdt på med. Men det er der jeg ikke kjenner meg selv igjen lenger, for nå er det som om jeg ikke vet hva jeg liker lenger, og nesten faller for alt som puster som bare gir meg den spesielle oppmerksomheten.

Ergo posten om å føle seg desperat, for det er vel en plutselig frykt om å forbli alene som har dukket opp i meg. Og nettopp denne desperasjonen regner jeg med at gutta legger merke til etter hvert. Ønsker bare jeg var mitt gamle jeg som trivdes som singel igjen :P

Skrevet

Tips for å "jobbe med deg selv" : noe så klisjè som å lese en selvhjelpsbok, og/eller prøve ut oppmerksomhetstrening, da kommer man godt i kontakt med seg selv og finner ut hva man vil ha og ikke i livet sitt :)

Skrevet

Det var jeg som skrev det du svarte på der - og jeg kan si at tanken på det skremmer vettet av meg og. Men det sitatet har hjelpi meg litt til å få litt perspektiv. 

En ting jeg prøver å tenke kan hjelpe og som jeg prøver å holde fast på er å ta en dag om gangen. Hva kan gi meg lykke idag? Jeg tenker at en dag møter du en som ser at du har levd livet og er en glad person - ikke en som er avhengig av å snart måtte møte noen. 

Jeg håper at du en dag finner noen - også jeg! Men jeg håper også du klarer å finne lykken først:) For etter alt et rosenrøde komemr det en hverdag også.. :)

Skrevet

Det var jeg som skrev det du svarte på der - og jeg kan si at tanken på det skremmer vettet av meg og. Men det sitatet har hjelpi meg litt til å få litt perspektiv. 

En ting jeg prøver å tenke kan hjelpe og som jeg prøver å holde fast på er å ta en dag om gangen. Hva kan gi meg lykke idag? Jeg tenker at en dag møter du en som ser at du har levd livet og er en glad person - ikke en som er avhengig av å snart måtte møte noen. 

Jeg håper at du en dag finner noen - også jeg! Men jeg håper også du klarer å finne lykken først:) For etter alt et rosenrøde komemr det en hverdag også.. :)

Hehhee det høres flott ut på papiret ihvertfall. :) :) 

Hadde du vært såpass genuint empatisk så hadde du ikke vært lenge singel men det er nå greit :) 

Skrevet

Jeg skulle absolutt ikke inn i et og endte nesten inn i noe som ville vært det mest giftige forholdet ever, men heldigvis kvitt både dama og følelsene.

Skrevet

For å bli lykkelig alene så er det lurt å late som. Fake it till you make it virker. 

Vision Board er bra å bruke. :)

Anonymous poster hash: ae79c...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...