Gå til innhold

Hvorfor går vekten opp igjen? Jeg gjør ikke noe annerledes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levd utelukkende på riskjeks den siste uken (med leverpostei eller servelat). Noe som førte til at jeg gikk ned nesten en kilo i vekt hver dag. Så gikk jeg plutselig opp en kilo igjen, uten å ha gjort noe annerledes. Ned en halv kilo. Nå er jeg opp en kilo igjen. Så rart? Jeg har ikke fråtset, jeg spiser en-to pakker/dagen. Ingenting er annerledes, likevel gikk jeg først ned fem kilo og plutselig opp ned opp igjen. Noen som vet hva som skjer? Og hva som skal til for å få det til å skje noe mer positivt? :P

Anonymous poster hash: ff0b2...8be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis mer mat og mer variert. kan du begynne å tenke på vekta di. Vekt svinger naturlig fra dag til dag, forresten.

Skrevet

Tenker kroppen din streiker pga mangel på næring. Da holder den på alt den kan. Hva med å spise vanlig?

Anonymous poster hash: ea64c...8ca

Skrevet

Tenker kroppen din streiker pga mangel på næring. Da holder den på alt den kan. Hva med å spise vanlig?

Anonymous poster hash: ea64c...8ca

Da går jeg opp i vekt. :P

Skrevet

Da går jeg opp i vekt. :P

Men opp i vekt går du jo uansett med denne metoden også, så hva er forskjellen?

Anonymous poster hash: 7c8a4...a29

Skrevet

Men opp i vekt går du jo uansett med denne metoden også, så hva er forskjellen?

Anonymous poster hash: 7c8a4...a29

At jeg spiser mindre nå?

Skrevet

Skal du leve på riskaker resten av livet da eller?

• Liker 1
Skrevet

Skal du leve på riskaker resten av livet da eller?

Nei, bare til jeg har gått ned sånn passe i vekt. Eller, gjør det deg noe? For i så fall vil jeg leve på det for resten av livet ja.  :nigo:

Skrevet

Tråden stenges iht retningslinjene for rommet

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.

Mynona, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...