AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har levd utelukkende på riskjeks den siste uken (med leverpostei eller servelat). Noe som førte til at jeg gikk ned nesten en kilo i vekt hver dag. Så gikk jeg plutselig opp en kilo igjen, uten å ha gjort noe annerledes. Ned en halv kilo. Nå er jeg opp en kilo igjen. Så rart? Jeg har ikke fråtset, jeg spiser en-to pakker/dagen. Ingenting er annerledes, likevel gikk jeg først ned fem kilo og plutselig opp ned opp igjen. Noen som vet hva som skjer? Og hva som skal til for å få det til å skje noe mer positivt? Anonymous poster hash: ff0b2...8be
Pringle Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Spis mer mat og mer variert. Så kan du begynne å tenke på vekta di. Vekt svinger naturlig fra dag til dag, forresten.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Tenker kroppen din streiker pga mangel på næring. Da holder den på alt den kan. Hva med å spise vanlig?Anonymous poster hash: ea64c...8ca
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Tenker kroppen din streiker pga mangel på næring. Da holder den på alt den kan. Hva med å spise vanlig?Anonymous poster hash: ea64c...8ca Da går jeg opp i vekt. Anonymous poster hash: ff0b2...8be
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Da går jeg opp i vekt. Anonymous poster hash: ff0b2...8be Men opp i vekt går du jo uansett med denne metoden også, så hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 7c8a4...a29
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Men opp i vekt går du jo uansett med denne metoden også, så hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 7c8a4...a29 At jeg spiser mindre nå? Anonymous poster hash: ff0b2...8be
grrwaffmjau Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Skal du leve på riskaker resten av livet da eller? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Skal du leve på riskaker resten av livet da eller? Nei, bare til jeg har gått ned sånn passe i vekt. Eller, gjør det deg noe? For i så fall vil jeg leve på det for resten av livet ja. Anonymous poster hash: ff0b2...8be
Mynona Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 Tråden stenges iht retningslinjene for rommet - Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg