AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Være fornøyd med speilbildet. Flatere mage. Gå med mer tettsittende klær.Anonymous poster hash: c3d2c...703 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Ha på seg store gensere og se enda mindre ut. Helt flat slank mage. Kunne ha på seg hva som helst og se bra ut. Bikini og mindre klær på sommeren. Mer selvtillit når det kommer til kropp og utseende. Å bli lykkerligere og føle seg vakker. Føle seg "fragile" og liten. At alle menn blir større enn meg. Å føle seg sunn og vellykket. Har hatt et ønske om å bli tynn så lenge jeg kan huske. Tror jeg kanskje helligjør det litt. Men who cares. Snart i mål Anonymous poster hash: 75805...aec 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 - å komme inn i bunaden som ikke er brukt på 7 år - at mannen min blir ennå stoltere over at jeg er hans. Det er han nå også, og har alltid vært altså, men merker at allerede nå, når 20 kilo er borte, så syns han det er ekstra stas å vise at jeg er hans når vi er ute - å være fornøyd selv med at jeg faktisk har klart jobben selv. Alle kiloene som er borte er kun min egen fortjeneste - å føle meg vel i pene klær. Spesielt kjoler og skjørt gleder jeg meg til å bruke - neste års sommerferie. Føle seg vel i bikini! Finner mange gleder I nedgangen, og selv om jeg har et stykke igjen trivs jeg på veien :-)Anonymous poster hash: 5b28e...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg gleder meg til jeg kan slutte å tenke så mye på kalorier, til jeg ikke trenger å være tom for energi og sliten i musklene, til å ikke lenger være slapp i kroppen og bli svimmel hver gang jeg reiser meg..... Anonymous poster hash: ea33d...7c9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har nådd vektmålet mitt (minus 20 kg) og dette var ting jeg gledet meg til (ja, jeg vet mye av det er totalt overfladisk, men dog): Føle meg liten, petite og litt fragile Føle meg liten i forhold til store, sterke menn Enklere å kle meg slik jeg ønsker, altså ikke måtte tenke: skjule, kamuflere, fremheve, passord osv hele tiden Se liten ut i store jakker istedet for å se butch og svær ut Føle meg avslappet og tilfreds i egen kropp Ikke grue meg til å kle meg opp til festligheter og fine tilstelninger Få en mer fit kropp og få flere lange blikk fra menn Dette opplever jeg nå og nyter det i mitt stille sinn :-) :-) Det som dessverre følgte med på kjøpet er: - Granskende blikk fra familiemedlemmer og venninner hver gang jeg møter dem. De prøver å se om jeg har blitt tynnere eller feitere siden sist. - Mine kvinnelige kollegaer sammenligner porsjonene mine med sine i lunsjen. - Jeg kan jo ikke spise like mye lenger! En stor sjokolade gjør mye mer "skade" enn før. Kaloribehovet mitt er mye mindre. Veldig vanskelig å slanke vekk ekstra fett! Å gå ned en halv kilo etter jul/ ferie tar hele 14 dager dersom jeg skal spise nok til å kunne fungere godt i hverdagen.Anonymous poster hash: bb9e9...1e6 2
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Gleder meg til jeg passer inn i et korsett jeg kjøpte for noen år siden (som den gang passet). Korsetter er dyre, så jeg har ikke kjøpt noen som passer nå, og har dermed ikke brukt korsett på noen år.
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Å endelig bruke tettsitendes klær uten at jeg må ha på cardigan eller jakke! Å bruke gamle kjolene mine!
Thorn Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har et håp og en forventning om at en lettere kropp fører til fornøyde knær. Derfor gleder jeg meg først og fremst til å kunne gå lange turer i fjellet, småjogge på stier i skogen og sykle lange turer uten at knærne svikter. I tillegg gleder jeg meg til å komme meg inn i de gamle klærne mine og kunne kaste klærne jeg bruker nå, slik at jeg slipper å ha dobbelt opp med klær i skapet! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #10 Skrevet 11. oktober 2015 Slippe å føle at jeg må gjemme kroppen min, og slippe å føle at jeg må spy hver gang jeg ser bilder av meg selv. Anonymous poster hash: 10574...caf 1
MiniMjau Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2015 Kunne kjøpe et plagg uten å tenke på at ting buler ut her og der. Sitte på akebrett sammen med treåringen min Føle meg fin. Få muskler og se sterk ut. Få en frisk kropp/rygg som holder i maaaange år 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå