Mina22 Skrevet 10. juli 2002 #1 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg ser for meg deg som en "Lolita møter husmoren fra 1950-tallet". Hehe, dette er ikke ment som drittkasting. Bare det bildet jeg har fått av deg etter å ha lest innleggene dine her... Lyst å bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juli 2002 #2 Del Skrevet 10. juli 2002 Tja, i følge noen av de andre brukerne er jeg både naiv, morsom, søt, godtroende, rar, påståelig og umoden, så kanskje det :blunke: Ingen kjenner meg, men alle har en mening om meg. Er det ikke rart? Lolita?? Husmor?? Ja takk begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juli 2002 #3 Del Skrevet 10. juli 2002 Åh, åh, åh!! Glemte å spørre hvorfor du har fått dette bildet av meg? *setter seg godt til rette og lytter* Interessant å høre hva folk mener om meg nemlig, selv om jeg ikke tar noe av det innover meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 Vel, innlegget på samliv om hjemmestandarden din var nå ganske imponerende. Fikk lyst til å gå rett hjem og vaske selv. (Men det ga seg innen jeg kom hjem fra jobben, gitt!?!) Lolita-delen får Mina22 svare på selv, men som 29'åring som prøver å bli gravid er jeg i mitt stille sinn littebitt misunnelig på deg. Blottende ung og liten en i magen. Det blir spennende å lese videre om hvordan det går med deg, Vingamor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. juli 2002 #5 Del Skrevet 11. juli 2002 Det var forøvrig Klips som skrev det over, men hadde glemt å logge inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina22 Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 11. juli 2002 Vel, jeg har gjort meg opp meninger om flere er på forumet. Tror ikke jeg er alene om det! Meningene er basert på innleggene du har skrevet generelt. Er kanskje deg jeg har lagt mest merke til fordi du er en veldig aktiv person her... Vel, det var inpulsivt av meg å spørre deg om dette. Det er rart å lese en masse innlegg fra folk du ikke vet hvordan er, noen ting setter seg, andre glemmer man... Det ligger ikke mer bak dette er ren nysgjerrighet fra min side... Det kunne vært en hvilken som helst annen jeg spurte, men så ble det deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. juli 2002 #7 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg synes også det er rart å danne seg bilde av disse personene du finner med innlegg under forskjellige emner. Noen andre førsteinntrykk du vil dele med oss? Hilsen Klips, mer nysgjerrig enn de fleste :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå