Gjest Handymanhedmark Skrevet 11. oktober 2015 #1 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er du A eller B menneske ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. oktober 2015 #2 Del Skrevet 11. oktober 2015 Så B at jeg nesten dåner, men er miljøskadd av jobb. Sovner klokka to og våkner syv-åtte. :S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er et C-menneske. Jeg liker å legge meg tidlig, og stå opp sent. (behøver mye søvn) Anonymous poster hash: 6de1b...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvilddd Skrevet 11. oktober 2015 #4 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er A-menneske. Skulle ønske jeg var litt mer B-menneske iblant Føles ut som jeg er alene i verden når jeg våkner kl 8 på en søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 11. oktober 2015 #5 Del Skrevet 11. oktober 2015 B-menneske. Er våken nå fordi jeg har en avtale 11.30. Er ikke kommet meg opp av sengen enda da, jobber med saken . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplekarten Skrevet 11. oktober 2015 #6 Del Skrevet 11. oktober 2015 Var B før, er skikkelig A-menneske nå. klokka er ikke 11 enda og jeg har vært på en totimers fjelltur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 11. oktober 2015 #7 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er A menneske og våkner før fugla FIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 11. oktober 2015 #8 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) B menneske men uff jeg vil bli A Endret 11. oktober 2015 av The Lost Dreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 11. oktober 2015 #9 Del Skrevet 11. oktober 2015 Eg er A-menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #10 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er du A eller B menneske ? Ingen av delene Jeg kan legge meg tidlig og stå opp tidlig i perioder, mens i andre perioder kan jeg legge meg sent og stå opp sent Normalt sett så legger jeg meg sent og står opp tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 11. oktober 2015 #11 Del Skrevet 11. oktober 2015 Vanligvis A-menneske, men en god blanding nå egentlig. Etter sommerferien i år har jeg slitt med å sove, pga. litt våking og sånt. Sliter enda, er trøtt hele tiden og så våkner jeg til når jeg endelig skal sove. Irriterende. Så er et AB-menneske for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. oktober 2015 #12 Del Skrevet 11. oktober 2015 A så det skinner. Våknet rundt 7 på lørdag (i går) , i dag ble det 9, noe jeg syntes var grusomt sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 11. oktober 2015 #13 Del Skrevet 11. oktober 2015 Uten tvil et B-menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 11. oktober 2015 #14 Del Skrevet 11. oktober 2015 A, skulle gjerne vært B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 11. oktober 2015 #15 Del Skrevet 11. oktober 2015 AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 11. oktober 2015 #16 Del Skrevet 11. oktober 2015 B, har lakenskrekk så det synger etter om kvelden. Elsker natten og har flust av energi da. Kan stå å vaske gulvet kl 03 om jeg kunne, har mange ideer, er kreativ og de aller beste timene på døgnet er mellom 22-04. Men kom igjen på morningen, jeg er treig, hjernen er dyppet i sirup og lim lake og absolutt alt føles ut som et ork uansett hvortid jeg har sovnet. Har heldigvis en jobb hvor samtlige inkludert sjefen er B mennesker og arbeidstidene er også lagt opp deretter. Av og til skulle jeg ønske jeg var mer A menneske, kanskje spesielt fordi mannen er det og jeg ser at det av og til kan oppstå gnisninger om vi ikke er flink på å respektere og gi litt begge to på dette området. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. oktober 2015 #17 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) A-menneske. Liker best de dagene jeg våkner i halv fem - femtiden om morgenen, for da er det så fint og stille. Føler at jeg får mye mer energi og overskudd om jeg står opp veldig tidlig. Endret 11. oktober 2015 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 11. oktober 2015 #18 Del Skrevet 11. oktober 2015 B-menneske siden tenårene. Ingen vei tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drikkeflaska Skrevet 11. oktober 2015 #19 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er A-menneske. Skulle ønske jeg var litt mer B-menneske iblant Føles ut som jeg er alene i verden når jeg våkner kl 8 på en søndag! Er ikke det en litt deilig følelse da? Er selv B-menneske, men bruker av og til å stå opp tidlig (når jeg ikke må) for å kjenne på følelsen av stillhet og det å være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvilddd Skrevet 11. oktober 2015 #20 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Er ikke det en litt deilig følelse da? Er selv B-menneske, men bruker av og til å stå opp tidlig (når jeg ikke må) for å kjenne på følelsen av stillhet og det å være alene. Ikke når jeg våkner tidlig absolutt hver dag. Skulle ønske jeg kunne sovet utpå litt av og til, dagene blir utrolig lange noen ganger. Jeg våkner av meg selv seinest kl 8, nesten uansett når jeg legger meg. Endret 11. oktober 2015 av Ingvilddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå