Gjest logget ut nå... Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Leser her at man allerede får kjøpt dvd om disse gisseldrapene: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ir...ticle876776.ece Så forferdelig hvem kjøper noe slikt. Vet at denne filmen ligger på nett, men ville ALDRI sett på den. En bekjent av meg har sett den, og det var visst helt j..... Sitter liksom på netthinnen ennå ble jeg fortalt
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Styk verden vi lever i. Sikkert mange forskjellige mennesker som ser på. Alt fra islamister til folk som er nysgjerrige. Jeg kommer aldri til å se noe sånt, fikk vondt da jeg så Nick Berg på TV2 og der så vi egentlig ingen ting av selve halshuggingen.
villkatt Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Sykt! Ville aldri kjøpt en slik!! :o
Gjest Chanda Skrevet 24. september 2004 #7 Skrevet 24. september 2004 For meg har det vært mer enn nok å se disse stakkars gislene i korte glimt på TV. Jeg ser dem for meg der de sitter i orange drakter og ber for sine liv mens "syke" bødler står bak dem med våpen - det er ikke annet enn grotesk det vi er vitne til.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #8 Skrevet 24. september 2004 Litt utenfor tema, men det må være fælt å være Tony Blair også. Han kan redde livet til gislene, samtidig som det eneste riktige er å ofre livet til gislene. Må være grusomt å være i hans sko.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #9 Skrevet 24. september 2004 :o Slik var følelsene mine når jeg leste det. Hvilke idioter og syke, syke mmenesker er det som vil se slik som underholdning! Enig med at det er vanskelig nok å se de korte snuttene på tv der de ber om å bli skånet. Jeg blir rett og slett fysisk kvalm. Stakkars mennesker. For et rent helvete de må ha opplevd før de døde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå