Gå til innhold

Hva ville dere tenkt........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en dame som kun tar kontakt på nattestid i helgene og spør om jeg er hjemme? Hu sier at hu er betatt men tar aldri kontakt ellers.................

Anonymous poster hash: 2f4ea...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun klarer ikke bestemme seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville funnet meg en annen.

• Liker 2
Skrevet

For hva?

Skrevet

For hva?

For om hun vil slå seg til ro med deg, eller om hun vil fortsette å ha deg hengende i en tråd, til hun er full og kåt i helgene.

• Liker 1
Skrevet

Om en dame som kun tar kontakt på nattestid i helgene og spør om jeg er hjemme? Hu sier at hu er betatt men tar aldri kontakt ellers.................

Har hun drukket alkohol når hun tar kontakt?

Er hun sjenert?

Hvor traff dere hverandre (dersom dere har møttes fysisk)? Evt har dere aldri møttes, og hun tar kontakt nattestid gang på gang? Inviterer du henne hjem til deg når hun tar kontakt?

Anonymous poster hash: 11f0c...ea9

Skrevet

Booteycall

Skrevet

Har hun drukket alkohol når hun tar kontakt?

Er hun sjenert?

Hvor traff dere hverandre (dersom dere har møttes fysisk)? Evt har dere aldri møttes, og hun tar kontakt nattestid gang på gang? Inviterer du henne hjem til deg når hun tar kontakt?

vi har møttes..... datet men så ville hu ikke mer men samtidig sier hu at hu er betatt og kontakter meg på nattestid i helger (ikke hver helg). vi har hatt sex, jeg lar henne komme til meg

Skrevet

vi har møttes..... datet men så ville hu ikke mer men samtidig sier hu at hu er betatt og kontakter meg på nattestid i helger (ikke hver helg). vi har hatt sex, jeg lar henne komme til meg

Kan være at hun bare bruker deg

• Liker 3
Skrevet

Mest sansynlig bare ute etter en ting

Anonymous poster hash: 1ba54...a5b

Skrevet

For hva?

Hun er åpenbart tiltrukket av deg, men det er noe ved deg (eller kanskje henne) som gjør deg uaktuell eller tvilsom som kjærestemateriale.

Skrevet

Hun er vel småinteressert og liker å "ha deg der" for bekreftelsen osv. Kanskje liker hun en fyr som også holder på med andre så hun vil det samme. 

Anonymous poster hash: 20bac...744

Skrevet

Hun klarer ikke bestemme seg men liker deg litt og føler seg tøff nok til å ta kontakt når hun er full og lysten . spes hvis dette er vane og hun kommer og dere har sex. men det kan jo også være at hun er alene og syns du er kul å prate med når hun kjeder seg på natta

Anonymous poster hash: 1b499...884
  • Liker 1
Skrevet

Hun klarer ikke bestemme seg men liker deg litt og føler seg tøff nok til å ta kontakt når hun er full og lysten . spes hvis dette er vane og hun kommer og dere har sex. men det kan jo også være at hun er alene og syns du er kul å prate med når hun kjeder seg på natta

Anonymous poster hash: 1b499...884

Ja for er ikke alltid det er sånn at hu er full.... mange ganger edru. Burde jeg ikke legge så mye i at hu sier at hu er betatt?

Skrevet

Ja for er ikke alltid det er sånn at hu er full.... mange ganger edru. Burde jeg ikke legge så mye i at hu sier at hu er betatt?

Jeg tipper hun er ærlig, men holder det egentlig? Hvis det funker for deg med litt oppmerksomhet og med ujevne mellomrom en booty call er det jo ikke noe problem, men hvis du vil ha et forhold blir det kanskje vanskeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...