Gå til innhold

Hva kan vi stygge menn gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan vi stygge menn egentlig gjøre for å forbedre utseende vårt, slik at vi kan komme opp på et akseptabelt nivå utseendemessig? (Se bort ifra menn med genuine misdannelser, deformiteter, skader og lignende). Vi stygge menn vet vi aldri vil bli ansett som kjekke, men det må være noe vi kan gjøre for å hvertfall bli ordinær fremfor stygg.

Hva gjør en mann stygg, i dine øyne, og hva kan han gjøre for å forbedre det? Helst noe som ikke innbefatter dyre plastiske operasjoner.

Vennligst ikke kom med tull og tøys om personlighet og ting som det. Å forbedre personlighet er et annet tema.

Anonymous poster hash: 67cf4...015
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbedre personligheten. Stole på seg selv og være stolt av den han er.

Anonymous poster hash: 57fb5...060

• Liker 8
Skrevet

Vennligst ikke kom med tull og tøys om personlighet og ting som det. Å forbedre personlighet er et annet tema.

Forbedre personligheten. Stole på seg selv og være stolt av den han er.

:klaske:

• Liker 12
Skrevet

Personligheten har faktisk mye å si om mannen. Jeg kjenner flere "stygge" menn som har en helt fantastisk sjarmerende personlighet og utstråling og som har draget på damer.

Men fysisk sett... Kle deg ordentlig og pass på hygienen. Jeg synes mange menn feiler på de to punktene.

• Liker 16
Skrevet

Personligheten har faktisk mye å si om mannen. Jeg kjenner flere "stygge" menn som har en helt fantastisk sjarmerende personlighet og utstråling og som har draget på damer.

Men fysisk sett... Kle deg ordentlig og pass på hygienen. Jeg synes mange menn feiler på de to punktene.

Akkurat og ikke verre en det faktisk!
  • Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Klærne du går med. 

Kroppsholdning. 

Utstråling (det er noe annet enn personlighet, en god utstråling vil gjøre at folk tar seg bedre tid til å bli kjent med deg, og der vil personligheten som du allerede er topp fornøyd med spille inn).

Lukt og "freshness". Og nå mener jeg ikke at du skal dynke deg i parfyme så det lukter sterkt 2 meter unna. Det beste er en svak lukt av såpe/friskt når man kommer nærme. 

Mimikk. Positivt oppsyn. Åpent ansikt. Ikke snakk om å gå rundt med et tomt glis, eller et flir, men en mimikk som gjør at folk synes det er enkelt å ta kontakt. Å sette fingeren på hvordan ansiktsuttrykk det er er litt vanskelig. 

En mann kan være så pen han bare vil, men bommer han på disse tingene så er han faktisk ikke så kjekk lenger i mine øyne. Og nå snakker jeg ikke om hvis han lukter svette etter trening, for det er bare helt normalt. 

Skrevet

Om du tror utseende har alt å si, så vet du ikke mye om damer.

Og hvordan kan man komme med konkrete tips til deg når vi ikke aner hvordan du ser ut?

Kort fortalt. Damer liker menn som ser de, respekterer de og som viser at de liker dem. Og så lenge han kler seg i rene og pene klær og har en god hygiene så betyr ikke utseende så mye. Sjarm, intellekt, respekt osv er det vi ser.

• Liker 8
Skrevet

- Være nøye med personlig hygiene: dusj hver dag, bruk deodorant, gå med rene klær. Du rykker litt opp hvis du lukter godt.

- Se velstelt ut, ha en moteriktig frisyre.

- Ren hud.

- Fine klær.

- Fine sko.

- Trene slik at du får en finere kropp og bedre kroppsholdning.

- Se vennlig og selvsikker ut. Da mener jeg ikke arrogant, men komfortabel med deg selv.

Du kan gjøre mye av det vi jenter gjør, ta vare på hud, hår, kropp, kle oss fint.

Anonymous poster hash: 155d2...7c4
  • Liker 7
Skrevet

Det spørs jo helt hva problemet er. Det er mange veier til stygghet.

• Liker 2
Skrevet

Noe sier meg at det faktisk var et godt råd du fikk der.

Anonymous poster hash: f28e3...daa

• Liker 6
Skrevet

Hva kan vi stygge menn egentlig gjøre for å forbedre

Hvorfor mener du at du er stygg?

Anonymous poster hash: ece5f...b48

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Klær og renhet kommer du langt med,litt velstelt på håret og en god personlighet så er du i box :)

Skrevet

Hva kan vi stygge menn egentlig gjøre for å forbedre utseende vårt, slik at vi kan komme opp på et akseptabelt nivå utseendemessig? (Se bort ifra menn med genuine misdannelser, deformiteter, skader og lignende). Vi stygge menn vet vi aldri vil bli ansett som kjekke, men det må være noe vi kan gjøre for å hvertfall bli ordinær fremfor stygg.

Hva gjør en mann stygg, i dine øyne, og hva kan han gjøre for å forbedre det? Helst noe som ikke innbefatter dyre plastiske operasjoner.

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet som alle unge menn i det feminiserte norske samfunnet burde lært på skolen i mangel av gode mannlige rollemodeller. Utseende er langt i fra så viktig for menn som det er for kvinner. Det er uansett i all hovedsak kvinners horebiologi du som mann må appellere til for å være attraktiv hos kvinner. I motsetning til kvinner for eksempel, så hjelper det deg som mann nærmest ingenting å se ut som Kjell Kjekken dersom du er en dott og lever over lengere tid på NAV eller sitter permanent fast som pølseansvarlig på Statoil.

Appellerer du derimot til kvinners horebiologi, trenger ikke du som mann et godt utseende for å tiltrekke deg kvinner som dritt tiltrekker seg fluer. Og personlighet er faktisk en sentral del av dette. Har du ikke baller, så har du en dramatisk redusert appell til kvinners horebiologi.

Skrevet

Hva er horebiologi, Dovenpeis?

• Liker 4
Skrevet

Han sa ikke nevn personlighet. Det sliter han tydeligvis ikke med.

Han trenger hjelp med å forbedre utseende. Det lønner seg å lese tråden. 

Anonymous poster hash: 73768...029

Skrevet

Jenter er ikke visuelle slik som menn er - det er nok det første du må lære og forstå. 

Det betyr at så lenge du har #game så gjør det ingenting hvordan du ser ut.

Anonymous poster hash: 19ef8...636

• Liker 3
Skrevet (endret)

En studie jeg engang leste viste at dersom kvinner fikk valget mellom en godt trent, men lite ansiktspen mann og en ansiktspen mann, som ikke var veltrent, - så foretrakk hun oftest den som var veltrent. Dette har med vårt instinkt til å foretrekke partnere som gir inntrykk av overlevelsesevne.

Så: hold deg i form, spis sunt, kle deg ordentlig og vær nøye med hygienen.

Endret av absinthia
  • Liker 3
Skrevet

Jenter er ikke visuelle slik som menn er - det er nok det første du må lære og forstå. 

Det betyr at så lenge du har #game så gjør det ingenting hvordan du ser ut.

Anonymous poster hash: 19ef8...636

Hva betyr det?

Skrevet

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet som alle unge menn i det feminiserte norske samfunnet burde lært på skolen i mangel av gode mannlige rollemodeller. Utseende er langt i fra så viktig for menn som det er for kvinner. Det er uansett i all hovedsak kvinners horebiologi du som mann må appellere til for å være attraktiv hos kvinner. I motsetning til kvinner for eksempel, så hjelper det deg som mann nærmest ingenting å se ut som Kjell Kjekken dersom du er en dott og lever over lengere tid på NAV eller sitter permanent fast som pølseansvarlig på Statoil.

Appellerer du derimot til kvinners horebiologi, trenger ikke du som mann et godt utseende for å tiltrekke deg kvinner som dritt tiltrekker seg fluer. Og personlighet er faktisk en sentral del av dette. Har du ikke baller, så har du en dramatisk redusert appell til kvinners horebiologi.

Du kan gjerne snakke på vegne av noen kvinner, men det er ikke alle kvinner som tenner på status, som du her prøver å referere til indirekte...

Det finnes faktisk kvinner som bryr seg om hvordan mannen ser ut, kontra en med penger å kontoen som ikke ser ut i måneskinn..

Lei av denne stereotype måten å beskrive forskjellen på kvinner og menn på, at menn liksom er de visuelle, mens kvinner igler seg inn på statusgubber! Det er mange kvinner som og er visuelle. 

Anonymous poster hash: f874c...251

• Liker 3
Skrevet

I tillegg til det som allerede er nevnt, et pent smil starter med pene, rene og aller helst hvite tenner. (Ikke Hollywood-hvite)

:)

Anonymous poster hash: 548ac...52f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...