sonush Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Gubben har bestemt seg. Prinsessen som blir 9 år, skal få en smarttelefon til 9-års dagen. Med mulighet til å laste ned spill, og selvsagt visse begrensninger ift forbruk og betalspill og in app kjøp. Hva har dere kjøpt til deres? Vi skal ikke kjøpe iPhone. Jeg ønsker ingen diskusjon om at en 9 åring trenger ikke smarttelefon, den har jeg allerede tatt med gubben.
Euphemia Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Vår fikk Samsung galaxy trend. den er som en vanlig, litt treg Samsung. Helt greit for et barn, pluss at den var rimelig!
sonush Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2015 Rimelig er hva jeg tenkte også. Hun kan ev overta senere min gamle iPhone, så en god og rimelig for et par år.
sonush Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2015 Ja, en prinsesse for sin far, er det et problem?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Mine småsøstre har sony xperia e1. Funker fint til deres bruk. Anonymous poster hash: 7ed59...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå