AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Del Skrevet 10. oktober 2015 Etter at typen min slo opp med meg og sier at han vil ikke prate meg med mer igjen, så lurer jeg litt på om dette er normale tanker... : 1. Jeg tenker at han har en ny dame som han holder på med. Jeg blir sjalu av tanken, og tenker på hvor heldig hun er som har han. Og er redd at han er lykkelig med henne. 2. Jeg tenker at om han ikke har ny dame, så er jeg redd at han finner en. 3. Jeg er redd å treffe på han med en ny dame. 4. Jeg er redd følelsen av at den nye damen er penere enn meg. Er redd at han søker etter en penere dame. 5. Jeg får nesten panikk av tanken om at han ikke kommer tilbake til meg. 6. Jeg håper på at en vakker dag sender han en sms til meg, eller melding om at han vil ha meg igjen. 7. Jeg er redd at jeg aldri får så god sex igjen, som han ga meg... Han var perfekt i sengen.. Perfekt kropp... 8. Jeg er redd at jeg ikke finner en som er så tiltrekkende som han, og redd jeg aldri blir tiltrukket til noen andre på samme måte igjen. Anonymous poster hash: 812ef...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Del Skrevet 11. oktober 2015 Helt normale tanker Ta godt vare på deg selv. Prøv å gjøre mye hyggelige ting med venner Anonymous poster hash: c581e...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå