AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 16. oktober 2015 markeres NSD - National Stockings Day i bla UK og Australia. Det et en markering for å sette fokus på brystkreft ved å kle seg feminint. Skal du delta ved å ta på strømper denne dagen? Mer om dagen på Facebook og hash #nationalstockingsdayhttps://m.facebook.com/hashtag/nationalstockingsday?refid=17&_ft_=top_level_post_id.1031995243485898:tl_objid.1031995243485898Anonymous poster hash: 32b85...e77
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Når man tror kampanjer ikke kan bli teitere... Jeg skal kle meg ut som mannemann og sette fokus på brystkreft hos menn istedet, de får aldri noen kampanje. #nationalmanboobday Anonymous poster hash: 66c89...755 4
Gjest lipgloss Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Når man tror kampanjer ikke kan bli teitere...Jeg skal kle meg ut som mannemann og sette fokus på brystkreft hos menn istedet, de får aldri noen kampanje. #nationalmanboobday Anonymous poster hash: 66c89...755 slutt da,nå er det slik at det forskes mye mer på medisiner til menn enn kvinner. Syns det er fint at det finnes slike dager.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 slutt da,nå er det slik at det forskes mye mer på medisiner til menn enn kvinner. Syns det er fint at det finnes slike dager. Når var sist du så en stand for menn med brystkreft, så mennesker med deres sløyfe, var med i en marsj med den sløyfen på brystet? Når var sist du så en stor plakat med en brystkreftoperert mann? Kanskje det hadde vært fint om menn også ble inkludert i den store rosa måneden? Anonymous poster hash: 66c89...755
Gjest lipgloss Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Når var sist du så en stand for menn med brystkreft, så mennesker med deres sløyfe, var med i en marsj med den sløyfen på brystet? Når var sist du så en stor plakat med en brystkreftoperert mann?Kanskje det hadde vært fint om menn også ble inkludert i den store rosa måneden? Anonymous poster hash: 66c89...755 La nå kvinner få ha noe i fred da,visst du er så opptatt av å ha en sløyfe for noe så har du mulighet til å starte det.Syns det er fint jeg at kvinner tar slike stand som du kaller det. Og jeg støtter de av hele mitt hjerte
Gjest Morello Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 La nå kvinner få ha noe i fred da,visst du er så opptatt av å ha en sløyfe for noe så har du mulighet til å starte det.Syns det er fint jeg at kvinner tar slike stand som du kaller det. Og jeg støtter de av hele mitt hjerte Nåja jeg trudde opptil nå at brystkreft bare forekommer hos kvinner siden vi er de eneste det fokuseres på når det handler om brystkreft, så AB har et godt poeng Og ja jeg skal ha strømper! :D
peppermyntete Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Nei det kommer jeg ikke til å delta på. Alt for kaldt til å gå i strømper nå, bedre med skikkelige strømpebukser i Norge ^^ Dessuten markerer jeg rosa måned med en sløyfe på alle ytterjakkene mine
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 "National", siden når ble Norge en del av det britiske imperium? Anonymous poster hash: 8de86...d81 3
Gjest lipgloss Skrevet 11. oktober 2015 #10 Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte jeg skulle ha på meg disse
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #11 Skrevet 11. oktober 2015 "National", siden når ble Norge en del av det britiske imperium? Anonymous poster hash: 8de86...d81 Nå er det mange merkedager som er importert, eksempelvis Halloween, Valentin, Jul og mange andre. Hvorfor skulle det ha noe å si?Anonymous poster hash: 32b85...e77
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #12 Skrevet 11. oktober 2015 Når var sist du så en stand for menn med brystkreft, så mennesker med deres sløyfe, var med i en marsj med den sløyfen på brystet? Når var sist du så en stor plakat med en brystkreftoperert mann? Kanskje det hadde vært fint om menn også ble inkludert i den store rosa måneden?Anonymous poster hash: 66c89...755 Det finnes også kampanjer som setter fokus på kreft hos menn. I november markeres movember for å sette fokus på prostatakreft. Det er også forskjell på hvordan brystkreft hos menn og kvinner påvirker utseendet. Blir litt som å sammenligne med fjerning av testikkel ved testikkelkreft vs fjerning av livmor ved livmorhalskreft. Testikkelfjerning synes utenpå i motsetning til fjerning av livmoren. Forskjellen mellom testikkelfjerning og fjerning av kvinnens brystkreft er at mangelen av brystet er mer synlig, også med klær (om en ikke bruker protese/har rekonstruert). Derfor er det en forskjell. Men jeg synes det er bra du setter fokus på at brystkreft også er noe som rammer menn. Men jeg synes du velger feil fokus når du skal gjøre det på bekostning av andre.Anonymous poster hash: 32b85...e77 1
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #13 Skrevet 11. oktober 2015 jaaa jeg har lyst til å delta Unnskyld til de som leser dette og som syns at jeg avsporer litt nå, men jeg må bare sende en klem og en hilsen til Lipgloss nå. Jeg kjenner deg ikke, men har stadig lest svar fra deg i forskjellige tråder og du virker som en veldig positiv, flott person som står opp for både deg selv og andre. Vi trenger virkelig noen som deg her inne. Som alltid har en hyggelig og oppmuntrende kommentar til de som trenger det og som viser at man ikke trenger å slenge rundt seg med spydigheter og usakligheter. Jeg heier på deg Lipgloss! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #14 Skrevet 11. oktober 2015 Nå er det mange merkedager som er importert, eksempelvis Halloween, Valentin, Jul og mange andre. Hvorfor skulle det ha noe å si?Anonymous poster hash: 32b85...e77 Og hvilken av disse høytidene var nasjonsbestemte heller enn høytidsbestemte? Anonymous poster hash: 8de86...d81
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #15 Skrevet 11. oktober 2015 Og hvilken av disse høytidene var nasjonsbestemte heller enn høytidsbestemte?Anonymous poster hash: 8de86...d81 Halloween var feks en nasjonal tradisjon i Irland lenge før den ble adoptert i USA og senere også her. En tradisjon er gjerne begrenset til en nasjon før den blir utbredt i andre land. At merkedager har "nasjonal" i seg gjør ikke at den må begrense deg til ett land. Men noen merkedager feires på ulike datoer i ulike land. For eksempel feires morsdagen en helt annen dag i UK enn i Norge. Liksom ulike land feirer nasjonaldagen på ulike datoer.Anonymous poster hash: 32b85...e77
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #16 Skrevet 11. oktober 2015 Unnskyld til de som leser dette og som syns at jeg avsporer litt nå, men jeg må bare sende en klem og en hilsen til Lipgloss nå. Jeg kjenner deg ikke, men har stadig lest svar fra deg i forskjellige tråder og du virker som en veldig positiv, flott person som står opp for både deg selv og andre. Vi trenger virkelig noen som deg her inne. Som alltid har en hyggelig og oppmuntrende kommentar til de som trenger det og som viser at man ikke trenger å slenge rundt seg med spydigheter og usakligheter. Jeg heier på deg Lipgloss! Støtter deg på denne mht Lipgloss. Har du forresten noen formening om tema i HI?Anonymous poster hash: 32b85...e77
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #17 Skrevet 11. oktober 2015 Støtter deg på denne mht Lipgloss. Har du forresten noen formening om tema i HI?Anonymous poster hash: 32b85...e77 Jeg skal selvfølgelig delta! Strømpene ligger klare . Mistet moren min pga brystkreft for to år siden og har etter at hun ble rammet deltatt aktivt i kampen mot denne sykdommen som rammer så mange. 1
Kara W Skrevet 11. oktober 2015 #18 Skrevet 11. oktober 2015 Nå mener jeg ikke å være frekk, men hvilken effekt mener dere at det å gå med strømper skal ha? Jeg går fra tid til annen med strømper, men den eneste som er klar over det er mannen min (og da bare hvis han har sett at jeg tar de på meg). Eller er det meningen at man skal flashe strømpekanten? 6
Gjest lipgloss Skrevet 11. oktober 2015 #19 Skrevet 11. oktober 2015 Unnskyld til de som leser dette og som syns at jeg avsporer litt nå, men jeg må bare sende en klem og en hilsen til Lipgloss nå. Jeg kjenner deg ikke, men har stadig lest svar fra deg i forskjellige tråder og du virker som en veldig positiv, flott person som står opp for både deg selv og andre. Vi trenger virkelig noen som deg her inne. Som alltid har en hyggelig og oppmuntrende kommentar til de som trenger det og som viser at man ikke trenger å slenge rundt seg med spydigheter og usakligheter. Jeg heier på deg Lipgloss! Tusen takk det var hyggelig å høre nå blei jeg veldig glad Ha en fin kveld videre Masse klemmer Ronja (lipgloss)
King in the North Skrevet 11. oktober 2015 #20 Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte jeg skulle ha på meg disse Litt av type du. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå