AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Altså, jeg vil bli god i matte. Men har en tendens til å bare sitte ved pc, høre musikk, trene og jobbe. Men jeg måtte ta opp matteeksamen for 2 år siden fordi jeg strøk, og etter hvert merket jeg også at interressen ble større. Så, er første skritt å presse seg til en ting og holde på en stund?Anonymous poster hash: 96e23...2f0
eplekarten Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Handler nok mye om å pushe seg også, til en får til noe og får mestringsfølelse. Det kan virke motiverende Selv hata jeg matte men måtte ha det som fag på høgskolen. Hater det enda, men klarte å bestå fordi å få til et og annet var litt motiverende.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Du må sette det i sammenheng med et større mål i så fall. Jeg hater å trene, men klarer å motivere meg og til og med synes det er gøy fordi jeg setter det i sammengheng med andre mål (som å gå ned i vekt, få markerte muskler osv). Anonymous poster hash: bc92c...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå