Gjest Trøtt Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Hei! Jeg er plaget med å alltid være trett, har ikke nok energi til alle dagens gjøremål, og det har blitt verre de siste par årene. Føler at dette går mer og mer utover studiene og alt jeg skal rekke. Er så lei av å ha det sånn, og legene jeg har vært hos finner ingenting (Det ble sjekket om jeg hadde vitaminmangel, hvilket jeg ikke har). Siden det virker som legene ikke helt vet hva de skal se etter, vurderer jeg å prøve alternativ behandling. Men så har jeg ikke peiling på noe av det. Kanskje noen kan fortelle meg om hva som kan være verdt et forsøk, og evt erfaringer? Jeg bor i Oslo, tar i mot anbefalinger med takk.
-Fisken- Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Da jeg var utbrent og overtrent, hjalp det meg veldig å gå til akupunktur på Balder-klinikken i Oslo. Anbefales Håper det ordner seg!
Gjest Trøtt Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Takk for tipset, skal undersøke litt mer rundt det Men jeg tror ikke jeg er utbrent, for det har vært slik i flere år, uansett hvor mye jeg hviler omtrent. Glemte å si at jeg kunne tenke meg å vite litt mer om homeopati (?)..
-Fisken- Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Nei, men jeg anbefaler Balder-klinikken likevel De kan hjelpe mot det meste, vitaminmangel, migrene, allergi osv.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Så flott :-) Grøsser litt ved tanken på å bli stukket i men.. Forresten, hva med priser? Er redd det vil koste skjorta å bli behandlet..?
Grooo Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 Akupunktur høres lurt ut. Eller du kan prøve homeopati, jeg har kanskje enda mer tro på det selv om jeg ikke fatter hvordan det kan fungere... Har bare sett hva det har gjort med min søsters allergi og min manns migrene. Uansett hva du prøver, så sørg for å gå til en som er offentlig godkjent og har papirene i orden. Det er mange nok der ute som prøver å lure deg...
-Fisken- Skrevet 25. september 2004 #7 Skrevet 25. september 2004 Så flott :-) Grøsser litt ved tanken på å bli stukket i men.. Forresten, hva med priser? Er redd det vil koste skjorta å bli behandlet..? Du kjenner det nesten ikke Husker ikke helt prisen.. Men det finner du nok fort ut ved bruk av denne http://www.balder-klinikken.no/ siden
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #8 Skrevet 26. september 2004 Hva med kinesologi? De åpner energibaner visstnok. (Har ikke vært hos en selv, men er på jakt etter en hvor jeg bor).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå