AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har en kronisk sykdom som medfører smertefulle "kuler" i lyske og underlivet. Samt at jeg blir ganske "oppblåst" i løpet av lange arbeidsdager. Så jeg har problemer med å bruke vanlig jeans. Det strammer både her og der, uansett hvor elastiske de er. Jeg bruker mye skjørt og kjoler, men enkelte dager på jobben innebærer endel "sjauing" og vasking, og da er det bedre med bukse. Vet noen av dere om bukser som er litt "joggebukse-aktig", men som samtidig ser ganske ok ut? Slik at man kan bruke dem andre steder enn hjemme? (snøring eller strikk i livet, og ganske løse). Jeg har funnet noen i utenlandske nettbutikker, men alle har strikk nederst. Og det er ikke pent, etter min smak. Går greit hvis man har dem nede i støvletter/ankelstøvletter, men med sko er det bare helt feil. Anonymous poster hash: c9f0f...1f1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har en kronisk sykdom som medfører smertefulle "kuler" i lyske og underlivet. Samt at jeg blir ganske "oppblåst" i løpet av lange arbeidsdager. Så jeg har problemer med å bruke vanlig jeans. Det strammer både her og der, uansett hvor elastiske de er. Jeg bruker mye skjørt og kjoler, men enkelte dager på jobben innebærer endel "sjauing" og vasking, og da er det bedre med bukse. Vet noen av dere om bukser som er litt "joggebukse-aktig", men som samtidig ser ganske ok ut? Slik at man kan bruke dem andre steder enn hjemme? (snøring eller strikk i livet, og ganske løse). Jeg har funnet noen i utenlandske nettbutikker, men alle har strikk nederst. Og det er ikke pent, etter min smak. Går greit hvis man har dem nede i støvletter/ankelstøvletter, men med sko er det bare helt feil. Anonymous poster hash: c9f0f...1f1 På Floyd har de pene bukser med rette ben og strikk i livet Anonymous poster hash: 915f3...487
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Ps Jeg bruker gjerne en lang overdel over for å skjule magen min Anonymous poster hash: 915f3...487
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg kjøpe noen fra H&M for to uker siden i den stilen du beskriver, kan være verdt å ta turen for å se om de fremdeles har inne. Kostet 300 kr og i fargene svart eller lys grå, men strikk og snøring i livet og lange, løse ben. Ellers jobber jeg med eldre, mange av de bruker bukser med strikk i livet fra Sparkjøp som ikke strammer noen steder, f.eks denne http://www.sparkjop.no/skSite/Varemerker/CPH/Bukse/p/816006De ser veldig kjerring ut, men det handler jo om kroppsfasong og hvordan du styler dem, kan i alle fall være verdt et forsøk. Anonymous poster hash: da098...e20 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg vil faktisk anbefale Floyd sine bukser. De ser stramme ut, men er utrolig mye strech i ( gå ned minst 2-3 str fra din normale). Disse er gull for meg som er veldig plaget med oppblåst mage. Med en lang overdel til så ser man bra ut i disse! Anonymous poster hash: 80a39...78a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Takk for tipsene! Både Floyd og H&M skal sjekkes. Jeg vet at det finnes "kjerringbukser", og jeg vil helst ikke bruke dem dersom jeg finner noen andre alternativer. Anonymous poster hash: c9f0f...1f1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg vil faktisk anbefale Floyd sine bukser. De ser stramme ut, men er utrolig mye strech i ( gå ned minst 2-3 str fra din normale). Disse er gull for meg som er veldig plaget med oppblåst mage. Med en lang overdel til så ser man bra ut i disse! Anonymous poster hash: 80a39...78a Har du navn/link til disse floyd buksene? høres jo helt fantastiske ut Jeg sliter også med mye oppblåst mage. Jeansen passer på morgningen, men blir for stram utover dagen.... :/ Anonymous poster hash: 0cd15...78d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Har du navn/link til disse floyd buksene? høres jo helt fantastiske ut Jeg sliter også med mye oppblåst mage. Jeansen passer på morgningen, men blir for stram utover dagen.... :/ Anonymous poster hash: 0cd15...78d Vet ikke hva de heter, men de selges blant annet hos Byoung, kommer i mange farger og er utrolig behagelige. Men husk å kjøp de litt for trang, de utvider seg veldig. Anonymous poster hash: 80a39...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå