AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har en kronisk sykdom som medfører smertefulle "kuler" i lyske og underlivet. Samt at jeg blir ganske "oppblåst" i løpet av lange arbeidsdager. Så jeg har problemer med å bruke vanlig jeans. Det strammer både her og der, uansett hvor elastiske de er. Jeg bruker mye skjørt og kjoler, men enkelte dager på jobben innebærer endel "sjauing" og vasking, og da er det bedre med bukse. Vet noen av dere om bukser som er litt "joggebukse-aktig", men som samtidig ser ganske ok ut? Slik at man kan bruke dem andre steder enn hjemme? (snøring eller strikk i livet, og ganske løse). Jeg har funnet noen i utenlandske nettbutikker, men alle har strikk nederst. Og det er ikke pent, etter min smak. Går greit hvis man har dem nede i støvletter/ankelstøvletter, men med sko er det bare helt feil. Anonymous poster hash: c9f0f...1f1
PetrovaFire Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 http://www.hm.com/no/product/15414?article=15414-A Jeg syntes disse er litt kule, og denne typen bukser er behagelige. de har litt innsnevring i beina da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå