AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Altså regjeringens forslag om dette? Jeg synes det er bra, hvorfor skal staten sponse andres gjeld egentlig? Anonymous poster hash: 21444...897 2
Testosteron Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg syns ikke gjeldsrenter bør gi skattefradag 1
halo Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Det er jo et paradoks at staten samtidig som den sier at boligprisveksten&gjeldsgraden er bekymringsfull oppfordrer til opptak av lån ved å belønne det økonomisk. Har aldri skjønt det - bortsett fra at det er en gammel ordningsom det er bortimot politisk umulig å gjøre noe med. Legger også merke til at samtlige økonomer jeg har hørt, sier at ordningen bør trappes gradvis ned. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg syns ikke gjeldsrenter bør gi skattefradag Helt enig, jeg trodde ikke det var så mange andre som mente det samme, jeg synes alle omtaler kutt i rentefradraget som så negativt. Anonymous poster hash: 21444...897 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Enig med flertallet i tråden. Spesielt nå som man betaler nesten nada i renter blir det feil at andre skal sponse dette. Jeg synes også det blir feil å skatte av renteinntekter når disse er lavere enn prisstigningen. Anonymous poster hash: 0599f...6b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå