Gå til innhold

Hvem har du nyhetsbrev fra (med gode tilbud) for å spare penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nyhetsbrev fra:

XXL sport

Ikea Family

Stormberg

Nærbutikkene som jeg handler på her jeg bor

Jernia

Og jeg ønsker tips om andre nyhetsbrev med gode tilbud på forskjellige ting

Anonymous poster hash: 5815f...9b6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter :)

Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å unngå nyhetsbrev og reklame generelt!

Anonymous poster hash: 48cc6...a62

• Liker 3
Skrevet

Blivakker og Blush. Veldig mye drittpost da... 

• Liker 1
Skrevet

Det finnes en pratisk app som heter "butikktilbud", der får du opp ukens tilbud fra matbutikker.

I tillegg har jeg appene til Meny og Coop så jeg får rabattkuponger rett på mobilen. Veldig praktisk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det finnes en pratisk app som heter "butikktilbud", der får du opp ukens tilbud fra matbutikker.

I tillegg har jeg appene til Meny og Coop så jeg får rabattkuponger rett på mobilen. Veldig praktisk.

Har også appene Mattilbud, Tiendo og ShopGun for tilbud. Får også tilbud fra enkelte klesbutikker, som KappAhl. Ser at Butikktilbud ikke er for Android. Dumt.

Endret av sofie777
  • Liker 2
Skrevet

Har også appene Mattilbud, Tiendo og ShopGun for tilbud. Får også tilbud fra enkelte klesbutikker, som KappAhl. Ser at Butikktilbud ikke er for Android. Dumt.

Det visste jeg ikke...og enig i at det er dumt. Men har du android kan du laste ned catsj og få penger for å ha reklame på mobilen. :)

• Liker 1
Skrevet

Det visste jeg ikke...og enig i at det er dumt. Men har du android kan du laste ned catsj og få penger for å ha reklame på mobilen. :)

hvor mye penger får du for det?

Skrevet (endret)

hvor mye penger får du for det?

Det er en stund siden jeg hadde det, men det kunne bli en 60-70-80 (max 100) kroner måneden. Ikke mye, men litt. Jeg pleide å bruke de pengene på e-bay. :ler:

Endret av Brunhilde
  • Liker 1
Skrevet

Det er en stund siden jeg hadde det, men det kunne bli en 60-70-80 (max 100) kroner måneden. Ikke mye, men litt. Jeg pleide å bruke de pengene på e-bay. :ler:

Takk for svar! :blomst:Kan man handle hvor man vil med de pengene?

Skrevet

Blivakker, zalando, kitch'n, ellers app og annonser i avisen til tilbud i matbutikker

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! :blomst:Kan man handle hvor man vil med de pengene?

Du ber om å få dem overført til paypalkontoen din etter hvert, du kan lese litt mer om det her.

:)

Skrevet

Kupongkode! Da får du en liste med rabattkoder du kan bruke på forskjellige butikker denne uka. Det er alt fra Ikea til Kondomeriet :)

Hver gang jeg skal handle på nett, sjekker jeg først om det finnes en kupongkode sånn at jeg sparer en fin prosent av handelen.

Ellers følger jeg HM, Stormberg, Rapunzel of Sweden, Blush og BliVakker (synes det er mye tulltilbud der), Groupon, Letsdeal, Coop Hypermarked og Sinful :)

Hilsen shoppinggal  :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...