AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Hei dere, Nå har det gått et år siden jeg ble singel etter å vært i et laaaaaangt forhold. Har datet en del og det har jo vært mange som har vært interesserte- men jeg finner aldri noen som jeg liker tilbake. Man skal vel ikke ta til takke med noen som man egentlig ikke er så tiltrukket av/passer sammen med for da ender det vel fort med nytt brudd tenker jeg... Jeg er en 33 år gammel kvinne og har hatt det fint dette året, men med vintern som nærmer seg og mørket, så kjenner jeg skikkelig på ensomheten..og da begynner jeg å overspise og går bare opp i vekt..Alle vennene mine er stort sett gift. Jeg er redd for at det vil ta lang tid før jeg treffer noen jeg virkelig liker og jeg er redd for å ende opp barnløs... Begynner å bli lei byen i helgene for jeg sitter alltid igjen med en tomhetsfølelse etterpå.. Jeg er vanligvis ikke noen som ser mørkt på ting, og pleier å trene (det gjør at jeg føler meg bedre). Men ellers er det ikke mye i livet mitt som gir mening nå... Huff..er det noen som har noen råd til hva jeg kan finne på for å få opp motivasjonen og livslysten igjen? Trening er en ting...kanskje reise...? hilsen meg Anonymous poster hash: e0dd2...2b2
Eolin Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 ja, høres ikke dumt ut med en reise. hva med å starte på noe nytt? hobby, aktivitet, klubb (lese, kino, male osv.), vinsmaking, matlagingsklubber, yoga, cross-fit... hva det nå er som kunne interessere deg. jeg tror ikke at den beste måten å møte nye mennesker (potensielle partnere) på er i byen i beruset tilstand - ikke at det ikke skjer, men at det finnes andre måter også.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Takk for svar:) Ja, reise er nok fristende..men vil jo selvsagt finne på noe her i landet også..føler at vinsmaking og matlagingsklubber kun er for en helg eller en dag bare. Kunne tenke meg å gjøre noe 1x i uken fast hvor det er litt sosialt også.. Noen som har forslag til flere ting? Anonymous poster hash: e0dd2...2b2
Okapi Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Merker det litt selv. Ikke det at jeg er sånn kjempegira på å etablere meg, eller overhode har lyst på barn, men det blir jo ganske ensomt iblant, og kanskje spesielt i helger og ferier. Byen funker ikke for meg heller. Aldri vært noe interessert i sjekking eller dansing, og de fleste jeg kjenner drar aldri ut lenger. Greit nok å bli med på ting sånn ellers (er med i et par foreninger), men det er liksom ikke sosialt på samme måte. Blir mer som kolleger enn venner.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Så en sånn nettside som starter opp nå med noe sosialt for single. Kanskje det kan være noe? Så ikke ut som det var ukentlig da.. mer arrangementer nå og da.. Anonymous poster hash: 08a1b...9e4 1
Okapi Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Problemet med sånne arrangementer er at det alltid er svære grupper med folk man ikke kjenner og ikke nødvendigvis har noe til felles med bortsett fra det at man er singel. Blir vel sånn sett litt som å stikke ut på byen. Det jeg (og sikkert mange andre single) savner er det mindre og mer intime. Alle vennene som forsvant inn i familiekonstellasjoner, som man nå bare får tak i med tre ukers varsel. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Oida, det er nesten som jeg skulle skrevet hovedinnlegget selv, TS. Absolutt alt stemmer. Så jeg er kanskje ikke helt den som kan gi råd heller, men jeg vet jo hvordan det føles. Anonymous poster hash: 630a4...33e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Hei igjen, Godt av vi er flere i samme bås hvertfall Var nettopp å trente..kan anbefale det til alle dere single som kjenner dere igjen i det jeg beskriver over. Trening gjør at man får energi og en god følelse. Det er veldig viktig å ta vare på kroppen for hvis man er ensom i tillegg til å at man ikke liker kroppen sin/er utrent- Blir alt mye tyngre. Uansett, jeg tenkte å dra på kino alene til uken, og så reise. Man blir veldig selvstendig som singel og det er jo bra:) De få gangene jeg går ut på byen blir jeg nesten alltid sjekket opp av bra gutter- men problemet er at jeg ikke er tiltrukket nok av dem/kompatibel med dem på sikt. - og da ønsker jeg ikke å kaste bort tiden deres eller min hvis jeg ikke føler at det er 100%riktig. Jeg vil heller være singel da...men jeg trenger å komme meg mer ut på noe sosialt (som ikke er byen)......for hvis jeg gjør det mange nok ganger, så er jeg ganske sikker på at jeg kan treffe en riktig person...jeg aner bare ikke hva dette "sosiale" som ikke innebærer byen kan være??? Kvalitetsmenn - hvor henger dere utenom byen på hverdager/i helger?Aktiviteter?konserter? - TS Anonymous poster hash: e0dd2...2b2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 Hei igjen, Godt av vi er flere i samme bås hvertfall Var nettopp å trente..kan anbefale det til alle dere single som kjenner dere igjen i det jeg beskriver over. Trening gjør at man får energi og en god følelse. Det er veldig viktig å ta vare på kroppen for hvis man er ensom i tillegg til å at man ikke liker kroppen sin/er utrent- Blir alt mye tyngre. Uansett, jeg tenkte å dra på kino alene til uken, og så reise. Man blir veldig selvstendig som singel og det er jo bra:) De få gangene jeg går ut på byen blir jeg nesten alltid sjekket opp av bra gutter- men problemet er at jeg ikke er tiltrukket nok av dem/kompatibel med dem på sikt. - og da ønsker jeg ikke å kaste bort tiden deres eller min hvis jeg ikke føler at det er 100%riktig. Jeg vil heller være singel da...men jeg trenger å komme meg mer ut på noe sosialt (som ikke er byen)......for hvis jeg gjør det mange nok ganger, så er jeg ganske sikker på at jeg kan treffe en riktig person...jeg aner bare ikke hva dette "sosiale" som ikke innebærer byen kan være??? Kvalitetsmenn - hvor henger dere utenom byen på hverdager/i helger?Aktiviteter?konserter? - TS Anonymous poster hash: e0dd2...2b2 Kvalitetsmenn som vi jo er, sitter vi her på KG. Kveld etter kveld. Anonymous poster hash: 816e1...418 1
Nettinettet Skrevet 11. oktober 2015 #10 Skrevet 11. oktober 2015 Hei dere, Nå har det gått et år siden jeg ble singel etter å vært i et laaaaaangt forhold. Har datet en del og det har jo vært mange som har vært interesserte- men jeg finner aldri noen som jeg liker tilbake. Man skal vel ikke ta til takke med noen som man egentlig ikke er så tiltrukket av/passer sammen med for da ender det vel fort med nytt brudd tenker jeg... Jeg er en 33 år gammel kvinne og har hatt det fint dette året, men med vintern som nærmer seg og mørket, så kjenner jeg skikkelig på ensomheten..og da begynner jeg å overspise og går bare opp i vekt..Alle vennene mine er stort sett gift. Jeg er redd for at det vil ta lang tid før jeg treffer noen jeg virkelig liker og jeg er redd for å ende opp barnløs... Begynner å bli lei byen i helgene for jeg sitter alltid igjen med en tomhetsfølelse etterpå.. Jeg er vanligvis ikke noen som ser mørkt på ting, og pleier å trene (det gjør at jeg føler meg bedre). Men ellers er det ikke mye i livet mitt som gir mening nå... Huff..er det noen som har noen råd til hva jeg kan finne på for å få opp motivasjonen og livslysten igjen? Trening er en ting...kanskje reise...? hilsen meg Anonymous poster hash: e0dd2...2b2 Du kan velge å dra deg selv ned og la de negative tankene få hovedfokus og dermed gjøre det de får deg til å ha lyst til, eller du kan bestemme deg for å gjøre deg selv lykkelig ved å ta tak i livet ditt og gjøre ting som gir deg glede. Det handler om et valg du tar. Enten så overspiser du og føler deg mer dritt, eller så endrer du fokus og gjør ting som gir deg glede.
Summers Skrevet 11. oktober 2015 #11 Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Prøvd å trene samtidig som du trøster deg med mat? Så får du trøsten, holder deg slank og får ekstra energi. Endret 11. oktober 2015 av Summers
Nettinettet Skrevet 11. oktober 2015 #12 Skrevet 11. oktober 2015 Tusen takk for at du tar meg litt i nakkeskinnet:D Jeg ville gjort det samme hvis det var en venn av meg som hadde på samme måten. Jeg skal gjøre så godt jeg kan. Klem til deg for "tough love" -TS Anonymous poster hash: e0dd2...2b2 Bare hyggelig! Jeg vet såååå godt hvordan du har det og jeg har valgt å lytte til de dumme negative tankene i mange år. Når jeg en dag bestemte meg for å ta ett annet valg begynte fantastiske ting å skje! :D Det vil det gjøre for deg også! 1
Gjest Minesveiper Skrevet 11. oktober 2015 #13 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er ikke deprimert, men kjenner meg ensom. Venner har jeg mange av, men de fyller ikke det tomrommet jeg helst ønsker skulle vært fylt. Jeg ønsker rett og slett å finne en dame jeg beundrer og er glad i over alt annet. Det hjelper ikke akkurat at jeg må bruke meste parten av tiden min på skole nå heller Jaja, neste år..
Frk.K Skrevet 12. oktober 2015 #14 Skrevet 12. oktober 2015 Tråden er ryddet for snik reklamering, avsporinger å svar til dette. Frk.K, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #15 Skrevet 12. oktober 2015 Hei dere, Nå har det gått et år siden jeg ble singel etter å vært i et laaaaaangt forhold. Har datet en del og det har jo vært mange som har vært interesserte- men jeg finner aldri noen som jeg liker tilbake. Man skal vel ikke ta til takke med noen som man egentlig ikke er så tiltrukket av/passer sammen med for da ender det vel fort med nytt brudd tenker jeg... Jeg er en 33 år gammel kvinne og har hatt det fint dette året, men med vintern som nærmer seg og mørket, så kjenner jeg skikkelig på ensomheten..og da begynner jeg å overspise og går bare opp i vekt..Alle vennene mine er stort sett gift. Jeg er redd for at det vil ta lang tid før jeg treffer noen jeg virkelig liker og jeg er redd for å ende opp barnløs... Begynner å bli lei byen i helgene for jeg sitter alltid igjen med en tomhetsfølelse etterpå.. Jeg er vanligvis ikke noen som ser mørkt på ting, og pleier å trene (det gjør at jeg føler meg bedre). Men ellers er det ikke mye i livet mitt som gir mening nå... Huff..er det noen som har noen råd til hva jeg kan finne på for å få opp motivasjonen og livslysten igjen? Trening er en ting...kanskje reise...? hilsen meg Anonymous poster hash: e0dd2...2b2 Har det akkurat sånn selv, bortsett fra at jeg pleier å se litt mørkere på ting. Men det er maaaange som holder sammen bare for å være sammen. Så bak fasaden er det mange sprekker. Så nyt heller din frihet, og det som er bra med livet ditt! Anonymous poster hash: 2628b...c51 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 Takk for svar alle sammen. Jeg er sikker på at alt endrer seg etter jul, når våren kommer igjen altså. Det er bare denne tiden av året som gjør at man kjenner seg ekstra ensom på kveldene når man ikke har noen å være glad i og tilbringe tiden med..Har jo venner og sånt, men det er ikke det samme. De har sine liv. Begynner å skjønne hvorfor mange føler seg enomme i julen. Det er da man blir minnet på hvor ensom man er. Jeg har i hvertfall familien min og det er jeg uendelig glad for. skal jobbe en del i julen også, så jeg "kommer meg gjennom" vinteren... -klem til dere Anonymous poster hash: e0dd2...2b2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg er ikke deprimert, men kjenner meg ensom. Venner har jeg mange av, men de fyller ikke det tomrommet jeg helst ønsker skulle vært fylt. Jeg ønsker rett og slett å finne en dame jeg beundrer og er glad i over alt annet. Det hjelper ikke akkurat at jeg må bruke meste parten av tiden min på skole nå heller Jaja, neste år.. Hvor gammel er du? Hva studerer du? Hvor? Kanskje du er noe for meg? ) Anonymous poster hash: ef0ae...41e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #18 Skrevet 14. oktober 2015 Hei igjen, Godt av vi er flere i samme bås hvertfall Var nettopp å trente..kan anbefale det til alle dere single som kjenner dere igjen i det jeg beskriver over. Trening gjør at man får energi og en god følelse. Det er veldig viktig å ta vare på kroppen for hvis man er ensom i tillegg til å at man ikke liker kroppen sin/er utrent- Blir alt mye tyngre. Uansett, jeg tenkte å dra på kino alene til uken, og så reise. Man blir veldig selvstendig som singel og det er jo bra:) De få gangene jeg går ut på byen blir jeg nesten alltid sjekket opp av bra gutter- men problemet er at jeg ikke er tiltrukket nok av dem/kompatibel med dem på sikt. - og da ønsker jeg ikke å kaste bort tiden deres eller min hvis jeg ikke føler at det er 100%riktig. Jeg vil heller være singel da...men jeg trenger å komme meg mer ut på noe sosialt (som ikke er byen)......for hvis jeg gjør det mange nok ganger, så er jeg ganske sikker på at jeg kan treffe en riktig person...jeg aner bare ikke hva dette "sosiale" som ikke innebærer byen kan være??? Kvalitetsmenn - hvor henger dere utenom byen på hverdager/i helger?Aktiviteter?konserter? - TS Anonymous poster hash: e0dd2...2b2 Du finner meg på Litteraturhuset, i den lokale flyklubben , ved den lokale jeger-og fiskerforeningen, på teateret/kulturhuset, ved Telemars beste sushi restaurant (Ori Sushi), på sykehjemmet der jeg jobber som frivillig sykkelpilot i sykkelprosjektet "Sykling uten alder", eller i en lokal forening for hundeinteresserte.Anonymous poster hash: 3f0a8...de5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #19 Skrevet 14. oktober 2015 Du finner meg på Litteraturhuset, i den lokale flyklubben , ved den lokale jeger-og fiskerforeningen, på teateret/kulturhuset, ved Telemars beste sushi restaurant (Ori Sushi), på sykehjemmet der jeg jobber som frivillig sykkelpilot i sykkelprosjektet "Sykling uten alder", eller i en lokal forening for hundeinteresserte, på jobb på sykehuset Eller på konsert på Wrightergaarden i Langesund.Anonymous poster hash: 3f0a8...de5 Anonymous poster hash: 3f0a8...de5
Gjest Minesveiper Skrevet 14. oktober 2015 #20 Skrevet 14. oktober 2015 Hvor gammel er du? Hva studerer du? Hvor? Kanskje du er noe for meg? ) Anonymous poster hash: ef0ae...41e Hemmelig. Hemmeligere. Mest hemmelig. Kanskje det men jeg er kjedelig og forsiktig på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå