AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er på leting etter en full cup BH i 70C i hvitt. Ikke offwhite eller noe sånt. Har kjøpt en kjempefin BH på Lindex i svart, men dessverre har de ikke den i hvit. Den må i tillegg være i sånt tynt stoff. Har sett på Kaphal, HM, Cubus og Sparkjøp. Noen som kan hjelpe?Anonymous poster hash: 407ac...669
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er på leting etter en full cup BH i 70C i hvitt. Ikke offwhite eller noe sånt. Har kjøpt en kjempefin BH på Lindex i svart, men dessverre har de ikke den i hvit. Den må i tillegg være i sånt tynt stoff. Har sett på Kaphal, HM, Cubus og Sparkjøp. Noen som kan hjelpe?Anonymous poster hash: 407ac...669 Kanskje på Change? Anonymous poster hash: e55c1...e5e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Kanskje på Change?Anonymous poster hash: e55c1...e5e Takk for tipset. Kom på at jeg faktisk har vært der å og de hade utrolig dårlig utvalg. Anonymous poster hash: 407ac...669 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Takk for tipset. Kom på at jeg faktisk har vært der å og de hade utrolig dårlig utvalg.Anonymous poster hash: 407ac...669 Kanskje de har bedre utvalg på nettbutikken? Anonymous poster hash: e55c1...e5e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg så flere helt hvite på begge Vubus butikkene i byen vår da jeg var på bh shopping tidligere i uka.. Trodde de hadde ganske standard sortiment..!? Hva med H&M?Anonymous poster hash: c33b6...fda
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg så flere helt hvite på begge Vubus butikkene i byen vår da jeg var på bh shopping tidligere i uka.. Trodde de hadde ganske standard sortiment..!? Hva med H&M?Anonymous poster hash: c33b6...fda Vubus = Cubus 😂Anonymous poster hash: c33b6...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå