AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har hatt lyst til å melde meg på Idol i mange år, og det siste året har jeg gått sangkurs for å føle meg flink nok til neste audition siden jeg har veldig dårlig selvtillitt. Endelig tenkte at i år så skal jeg melde meg på! MEN nå er det sånn at det er noen personer som hater meg og sagt masse dritt om meg til venner og arbeidsplassen min for å ødelegge for meg. De har sluttet å plage meg nå i noen år men de har jo fortsatt ting å bruke i mot meg. Videofilm der jeg tar narkotika og sitter halvnaken, private bilder til extypen, og den ene personen vet om alle sexpartnerene mine også (min ex-bestevenninde). Jeg vet at de fortsatt misliker meg siden sist jeg så de ble jeg spyttet mot og ledd av, og det er ikke så lenge siden. Er dette noe jeg bør frykte om jeg velger å melde meg på idol og komme i media? Er det sannsynlig at noen sprer private detaljer og rykter om noen som er på tv, bare fordi de misliker dem og vil ta hevn? Har noen opplevd lignende? *bare for å informere nysgjerrige så er det egentlig ingen grunn til å ville ta hevn på meg, men noen mennesker liker det å gjøre livet surt for andre bare for å vise makt. Anonymous poster hash: 9b68d...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. oktober 2015 #2 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Oi kjip situasjon du har kommet i. Jeg lurer på om du ikke kan gå til politiet med dette, at de har private ting om deg? For det er jo i grunn ikke lov å ha sånt om andre hvis du er redd for at de skal spre det? Synd at dette stopper deg i fra å følge drømmen. Masse lykkke til! Endret 10. oktober 2015 av The Lost Dreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ja, dette er en veldig kjip situasjon. Å holde på slik fra deres side er helt grusomt dårlig gjort, rett og slett motbydelig, med mindre du har gjort noe helt grusomt selv. Jeg ville bare hoppet i det, uansett hva som måtte skje fra den kanten. Du kan ikke la det ødelegge deg. Når de innser at de ikke kan knekke deg, blir det ikke fullt så gøy å holde på lenger. Husk på det. Anonymous poster hash: 0035f...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Del Skrevet 11. oktober 2015 Du bør være forberedt på hva du vil svare -om- dette kommer ut i media. Alle har en fortid, men skal man la alle de dumme tingene man gjorde i fortiden hindre en i å gå videre går man glipp av mye moro. Med andre ord: vær forberedt, men ikke la det stoppe deg.Anonymous poster hash: 455f3...54c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det plager meg veldig, spesielt når jeg ikke før i år har følt meg klar nok til å melde meg på og jeg har hatt lyst til det så lenge! Det er ikke det at jeg har gjort de noe grusomt, men dette handler bla. om exen min som har en god del intimbilder av meg, som jeg smittet med herpes desverre og han lagde krig mot meg etter det ved å spre bildene, personlige detaljer og horerykter, spytter mot meg fremdeles hvis jeg tilfeldigvis går forbi han. Og en ex-venninde som egentlig aldri var venninde men brukte alt jeg gjorde og sa i mot meg, og oppfordret meg til å ta dop så jeg ikke visste hva gjorde. Exen har lovt meg å gjøre ting surt for meg ut livet, men jeg syntes de begge burde være så voksne at de ikke ødelegger en så unik sjanse som idol og en artist karriere, men er jo veldig veldig redd for at det at de ser at jeg får oppmerksomhet gjør at de bestemmer seg for å sabotere det også :( Anonymous poster hash: 9b68d...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Del Skrevet 13. oktober 2015 TS: go for it. Stol på deg selv. Det er utrolig mange flere som støtter deg enn de som er imot deg. Sånn er det alltid. Anonymous poster hash: a1308...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Del Skrevet 13. oktober 2015 TS her ! Jeg tror ikke det er så stor sannsynlighet for at det kommer ut i media, alle har vært dumme på fest så det er ikke så medieoppslag, men kanskje på sosiale medier. Det jeg er mest redd for er at det å se meg på tv/i media (pga idol) vil på en måte "vekke ryktelysten" til disse personene igjen? At de fordi de blir påmint om meg og ser at livet mitt går bra, får lyst til å starte å være jævlige mot meg igjen (uthenging, ryktespredning blandt felles kjente og sosiale medier som gjør at det kan spre seg til hvem som helst) , er det sannsynlig eller bør de ha andre ting å bry seg om?.. Anonymous poster hash: 9b68d...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 13. oktober 2015 #8 Del Skrevet 13. oktober 2015 TS her ! Jeg tror ikke det er så stor sannsynlighet for at det kommer ut i media, alle har vært dumme på fest så det er ikke så medieoppslag, men kanskje på sosiale medier. Det jeg er mest redd for er at det å se meg på tv/i media (pga idol) vil på en måte "vekke ryktelysten" til disse personene igjen? At de fordi de blir påmint om meg og ser at livet mitt går bra, får lyst til å starte å være jævlige mot meg igjen (uthenging, ryktespredning blandt felles kjente og sosiale medier som gjør at det kan spre seg til hvem som helst) , er det sannsynlig eller bør de ha andre ting å bry seg om?..Anonymous poster hash: 9b68d...b11 Meld deg på.Alle har noe i fortiden etter en viss alder,husk det! Mye dritt og mye tull blir spredt via nettet,og det har nok utrolig mange erfart,også med verre ting enn deg!Stå på,vis deg tøff.For det er et must om en vil bli kjent.Stå for det om det kommer ut,jo dumheter gjør hver lille og store sjel,det er litt av livet: -) Ikke gidd forsvar eller forklar. Lykke til!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 14. oktober 2015 #9 Del Skrevet 14. oktober 2015 Du får eventuelt gi beskjed at dersom noe skulle komme ut, så vet du hvor det kommer fra og hvem du skal anmelde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Del Skrevet 14. oktober 2015 Konsekvenser dette. Men ikke greit. Anonymous poster hash: e19bf...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå