AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Skal snart ut og reise, men er glad i burgere for eks. Får man gode burgere noe sted der? Hvilket sted anbefales dere generelt? Anonymous poster hash: 971bc...ee0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Spis før du kommer dit, så sparer du ganske mye penger i hvertfall. Anonymous poster hash: c41f5...82d 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Utland eller innland? Anonymous poster hash: 239a5...faa
Auri Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Det er dessverre ingen gode steder å spise på Gardemoen... All maten er kjip og overpriset. Skal du innenlands eller utenlands? Forskjellig tilbud på hver terminal. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 InnlandAnonymous poster hash: 971bc...ee0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Gourmet er det ikke, men du finner helt greit mat. Har spist kjøttkaker noen ganger på den rett innenfor sikkerhetskontrollen (den i to etasjer, husker ikke navn) og de har vært helt greit. Ellers har det blitt mat fra UpperCrust om morgenen, og PizzaHut eller sjømatsjappen på ettermiddag/kveld. Greit nok, men det er DYRT. Det er ikke stedet å planlegge ett måltid med mindre du er nødt pga lang transittid. Forsøker alltid å få mellomlanding i København i stedet for Gardermoen pga mat og bagasjestyr, Gardermoen er ingen favorittflyplass. I alle fall ikke når jeg skal til Bergen på drittgate 19... Anonymous poster hash: f9fd4...16d
Fredsmegleren Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Gourmet er det ikke, men du finner helt greit mat. Har spist kjøttkaker noen ganger på den rett innenfor sikkerhetskontrollen (den i to etasjer, husker ikke navn) og de har vært helt greit. Ellers har det blitt mat fra UpperCrust om morgenen, og PizzaHut eller sjømatsjappen på ettermiddag/kveld. Greit nok, men det er DYRT. Det er ikke stedet å planlegge ett måltid med mindre du er nødt pga lang transittid. Forsøker alltid å få mellomlanding i København i stedet for Gardermoen pga mat og bagasjestyr, Gardermoen er ingen favorittflyplass. I alle fall ikke når jeg skal til Bergen på drittgate 19... Anonymous poster hash: f9fd4...16d Tror resturanten du sikter til på Gardermoen er den som heter Monolitten som ligger rett under baren Sinnataggen. Var der forrige uke og da drev de med å pusse opp kjøkkenet, dermed var kun et par av rettene på menyen tilgjengelige. Skikkelig nedtur.
Hecubaa Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 O'learys på utland vil jeg anbefale. Syns de har masse god mat
Gjest gloria Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 O'learys på utland vil jeg anbefale. Syns de har masse god mat Reiser mye, og disse har dessverre tapt seg betraktelig det siste året, i alle fall om en sammenligner mot bra burger restauranter. Mot annen flyplassmat er jeg der i mot enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 På Gardermoen er det medbragt som gjelder Anonymous poster hash: d368d...f54
Auri Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 O'learys på utland vil jeg anbefale. Syns de har masse god mat Ja det er stedet jeg skulle foreslå om TS vil ha burger. Veldig bra er det ikke, men du får mye mat og der er ikke prisene så gale.
Strixvaria Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Hvis du er på innlandsterminalen har de ålreit burger på Monolitten Stive priser, men mye mat (synes nå hvertfall jeg). Og flere steder er det strømuttak, så det går an å sitte der med en kaffekopp, lade telefonen/pcen og slappe av til det er tid for boarding også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå