Gå til innhold

Hva slags hyller i boden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi rydder og ordner opp i boden. Og nå trenger vi hyllesystem. Noen tips til hvilke? Og kasser som passer til? :) Tenker å ta meg en tur til ikea i dag og se hva de har der.

Anonymous poster hash: 299e2...ee6

Skrevet

Vi endte opp med Ivarserien til ikea. Veldig praktisk med forskjellig høyde og bredde. Og så er det billig:) Jeg tror de selger flere bokser som passer hyllene.

• Liker 1
Skrevet

Vi endte opp med Ivarserien til ikea. Veldig praktisk med forskjellig høyde og bredde. Og så er det billig:) Jeg tror de selger flere bokser som passer hyllene.

Så fint! :)

Anonymous poster hash: 1034b...488

Skrevet

Hvilken type bod er det? I leiligheten eller kanskje i garageanlegg?

Anonymous poster hash: 21e5a...db5

Skrevet

Det er et uinnredet rom i den nederste etasjen i rekkehus. Ca 10-15 kvadratmeter stort.

Var på ikea i dag og kikket på Heine, Omar, Ivar og sikkert noen flere. Hyller altså, ikke menn ;) Men jeg syns kassene passet dårlig. Det var plastkasser i forskjellige størrelser der, og jeg ommøblerte og styra, men ble ikke fornøyd :sjenert: hyllene var greie, kunne gjerne vært finere å se på, men greie. Men jeg vil helst kjøpe kasser som passer perfekt, og utnytte all plassen... :)

Skrevet

Det er et uinnredet rom i den nederste etasjen i rekkehus. Ca 10-15 kvadratmeter stort.

Var på ikea i dag og kikket på Heine, Omar, Ivar og sikkert noen flere. Hyller altså, ikke menn ;) Men jeg syns kassene passet dårlig. Det var plastkasser i forskjellige størrelser der, og jeg ommøblerte og styra, men ble ikke fornøyd :sjenert: hyllene var greie, kunne gjerne vært finere å se på, men greie. Men jeg vil helst kjøpe kasser som passer perfekt, og utnytte all plassen... :)

Hva med slike? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49046978/

• Liker 1
Skrevet

Kikket på Hejne i dag, og det blir nok dem, hvis jeg ikke finner noe bedre. Kjedelig at det var den siste dagen med salg i dag da ;)

• Liker 1
Skrevet

Kikket på Hejne i dag, og det blir nok dem, hvis jeg ikke finner noe bedre. Kjedelig at det var den siste dagen med salg i dag da ;)

Hva om du bestiller på nett før midnatt? Får du rabattprisen da?

• Liker 1
Skrevet

Hva om du bestiller på nett før midnatt Eller før midnatt natt til den 12. oktober? Får du rabattprisen da?

• Liker 1
Skrevet

Skal du lagre tunge ting, ville jeg valgt stålhyller som tåler mer belastning pr hylleplate, enn trehyller gjør (fås rimelig  på Jula o.l. forretninger)

• Liker 1
Skrevet

Skal du lagre tunge ting, ville jeg valgt stålhyller som tåler mer belastning pr hylleplate, enn trehyller gjør (fås rimelig  på Jula o.l. forretninger)

Enig. Vil tro trehyllene kommer til å sige.

Anonymous poster hash: 21e5a...db5

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips om å bestille på mett, det tenkte jeg ikke på :) Men har vel egentlig konkludert med at jeg ønsker noen stålhyller fra biltema. Snakket med svigermor, og hun har de og er veldig fornøyde. Og det var noe med de trehyllene som ikke tiltalte meg noe særlig...

• 5 år senere...
Skrevet

Bedre å plassere esker/bokser oppå hverandre. Utnytter plassen per kvm bedre.

Anonymkode: 04e29...fce

Skrevet

Pusset opp boden tidligere i år og kjøpte stålhyller fra Jula, veldig fornøyd med de🙂

De gamle, litt vinglete, trehyllene ga jeg bort på Finn.

Skrevet

Eller lage selv.  Da får du utnyttet all plass fra gulv til tak og med mye mer bredde på hyllene

Anonymkode: 618f5...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...