Gå til innhold

Morsomme/rare hunde/katte-navn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for mange gode navn. Da ble valget to gutter, valpen skal hete Bingo (gutt), og pusen skal hate Jippi! Usikker på om det blir gutt eller jente, skal møte de først. Jippi passer jo til begge kjønn synes jeg.:D 

Synes det klinger bra, Bingo og Jippi  :fnise:

ts

Anonymous poster hash: 8fae6...3e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for mange gode navn. Da ble valget to gutter, valpen skal hete Bingo (gutt), og pusen skal hate Jippi! Usikker på om det blir gutt eller jente, skal møte de først. Jippi passer jo til begge kjønn synes jeg.:D 

Synes det klinger bra, Bingo og Jippi  :fnise:

ts

Ser det for meg når du roper på de. Naboene må jo tro at du vinner mye eller noe sånt  :fnise:

Jeg hadde en katt som het Nils Henrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det for meg når du roper på de. Naboene må jo tro at du vinner mye eller noe sånt  :fnise:

Jeg hadde en katt som het Nils Henrik.

Glemte å nevne, det blir to pusekatter, Taxi skal den andre hete og det er gutt. For den fikk jeg møtt første gangen, men de to andre sov så fikk ikke hilst så mye på de. Skal tilbake og møte dem igjen og velge mellom de to andre. 

Blir gøy å stå å rope "Bingo, Jippi og Taxi!!".  :skratte:

Mamma er hysterisk når hun roper inn hundene. "Charlie, Theo og Prikken!

Høres ut som at hun roper "Pikken", for det går så fort i svingene. Prikken er så nydelig, han er helt hvit, og har én svart prikk i panna og på tuppen av halen. Pappa nekter å kalle han for Prikken, har aldri kalt han det og han er snart 12 år gammel! Pappa kaller han for "Farsken", for da han var liten så snublet pappa i han hele tiden, og da sa han "Farsen da!", så han blir kalt både Prikken og Farsken, mamma synes Prikken er hysterisk morsomt og nekter å bruke navnet "Farsken". :P 

Jeg var ikke så gammel da han fikk navnet sitt, så ikke døm meg :P 

Han blir også kalt for Mister Navnløs, for han har så ufattelig mange kallenavn, og mamma bruker ett navn og Pappa bruker et annet. Vi barna har vært vårt kallenavn og en haug med kosenavn på han. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...