AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har du noen morsomme eller litt rare navn til hund og katt? Jeg vet om få, og skal få meg både kattunge og valp snart. Tenker på to navn, Farsken og Taxi! Får velge fritt mellom begge kullene, det er både gutter og jenter, har ikke helt bestemt meg for hvilket kjønn jeg skal velge. Så kom gjerne med både guttenavn og jentenavn. Anonymous poster hash: 8fae6...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 10. oktober 2015 #2 Del Skrevet 10. oktober 2015 Eg syns menneskenavn på dyr er morsomt 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2015 #3 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg synes også menneskenavn på dyr er morsomt. Selv har vi to katter som heter Gro og Kåre. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Del Skrevet 10. oktober 2015 Pusur eller Garfield Anonymous poster hash: 4f0a3...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Del Skrevet 10. oktober 2015 Pluto Anonymous poster hash: 4f0a3...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 10. oktober 2015 #6 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg synes også menneskenavn på dyr er morsomt. Selv har vi to katter som heter Gro og Kåre. Mvh Yvonne Omg, Kåre skal min framtidige katt heite! 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. oktober 2015 #7 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har en hund som heter Selma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hadde en hund som het TrygveAnonymous poster hash: acde9...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Del Skrevet 10. oktober 2015 Justin? Michael? Anonymous poster hash: 4f0a3...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 10. oktober 2015 #10 Del Skrevet 10. oktober 2015 Pepsi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #11 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har hørt en del morsomme navn.. feks katter med navn: Jameson, Tequila, Snoop, Raketten, Kattetrine og Metallicat.. Og hunder ved navn: Larsen, Rusketass, Baus, Speedo og Jack Daniels. Anonymous poster hash: 4492e...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 20. oktober 2015 #12 Del Skrevet 20. oktober 2015 Brendy Wisky Aprikos Binders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #13 Del Skrevet 20. oktober 2015 Min katt heter Virvel, oppkalt etter en av hobbyene til sin første eier Anonymous poster hash: 24a2f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #14 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gamlekatten min het Pucifer. Også en fan av menneskenavn, gjerne horrible dobbeltnavn eller veldig gammeldagse navn. Bob-Kåre, Kjell-Børge eller Bergliot er favoritter. Anne-Katt, Katt-Trine, Katt-tinka er også selvsagte. Anonymous poster hash: c7f98...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. oktober 2015 #15 Del Skrevet 20. oktober 2015 Noen morsomme kattenavn og hundenavn: Whiskas Friskies Leif'n Boss....må vise hvem som er sjefen Taxi Maxi Mini....oppkalt etter fotballspilleren Alfa Lala Bestemor og bestefar hadde en katt som het Kari Kjenner også til Karoline, Kasper, Edel, Fia, Molly, Nora, Line, Esther... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #16 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kitty han katt. (trodde det var en jente men var en kar.) Ove Karlsen Jensen Anonymous poster hash: 40150...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 20. oktober 2015 #17 Del Skrevet 20. oktober 2015 Katmandu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. oktober 2015 #18 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har en nabo som har kalt hunden Jippi. Er vanvittig morsomt når han står å brøler "JIPPI!!!" Og er fly forbanna fordi han har stukken av....igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 20. oktober 2015 #19 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg synes også menneskenavn på dyr er morsomt. Selv har vi to katter som heter Gro og Kåre. Mvh Yvonne Jeg og! Katten til min bestevenninne heter Ragnar. Også ville jeg at hunden min skulle hete Turid, men det syns samboeren min ble for drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #20 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har en nabo som har kalt hunden Jippi. Er vanvittig morsomt når han står å brøler "JIPPI!!!" Og er fly forbanna fordi han har stukken av....igjen. Det heter en hund vi pleier å møte også En Dansk-Svensk Gårdshund. Vår neste hund skal hete Lego Anonymous poster hash: f6f2e...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå