AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er redd Norge en dag vil bli som Saudi-Arabia eller Syria.Et multikulturelt land hvor vi må kle oss i hijab eller burka og hvor religiøse lover overstyrer alt. Jeg er kanskje paranoid? Anonymous poster hash: f5720...2a8 3
Gjest gjestvest Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Tråden din henger ikke på greip. Du snaker om multi, samtidig som du snakker om tvang. Om det er multikulturelt er det ingen som tvinger deg til å måtte gå i hijab eller burka. Da kan du gå kledd slik du ønsker. Norge er dessuten Multikulturelt. Edit: Skrivefeil Endret 10. oktober 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Vi ER et multikulturelt land. Det du er redd for er et monokulturelt land, hvor Islam er den dominerende kulturen. Og det vil skje en gang i løpet av dette århundret hvis utviklingen fortsetter som nå. Anonymous poster hash: 5c7e7...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Ingen blir tvunget til noe i Norge? Anonymous poster hash: f5720...2a8
Vox_populi Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Les trådens tittel. Trådstarter er redd for at vi blir et multikulturent land. Det gir mening. 1
Gjest gjestvest Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Det er ikke noe som heter multikulturent.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Det er ikke noe som heter multikulturent. Fantasiløs Anonymous poster hash: c18cb...7f4
Gjest gjestvest Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Fantasiløs Anonymous poster hash: c18cb...7f4 Og hva hadde du tenkt at Multikulturent skulle bety akkurat? At vi er rent Multikulturelt? TS sitt problem er at i Multikulturelt ligger også: Norsk kultur. Tråden gir fremdeles ikke mening. Mulig vedkommende kan ha ment Fremmedkulturelt. Endret 10. oktober 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Og hva hadde du tenkt at multikulturent skulle bety akkurat? At vi er rent multikulturelt? [Rettet skrivefeil] Det framgikk jo av min lenke hvordan jeg oppfattet ordet. Noe mer kommer jeg ikke til å skrive, det ville bli like tråkig som å forklare en vits. Hvis vitsen må forklares, er den jo ingen vits lenger, og da er det ingen vits i det. Anonymous poster hash: c18cb...7f4
Gjest gjestvest Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Det framgikk jo av min lenke hvordan jeg oppfattet ordet. Noe mer kommer jeg ikke til å skrive, det ville bli like tråkig som å forklare en vits. Hvis vitsen må forklares, er den jo ingen vits lenger, og da er det ingen vits i det. Anonymous poster hash: c18cb...7f4 Ah, med andre ord: Fantasiløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå