Gå til innhold

Bekymret for at Norge skal bli et multikulturent land

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd Norge en dag vil bli som Saudi-Arabia eller Syria.Et multikulturelt land hvor vi må kle oss i hijab eller burka og hvor religiøse lover overstyrer alt. Jeg er kanskje paranoid?

Anonymous poster hash: f5720...2a8
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Tråden din henger ikke på greip. Du snaker om multi, samtidig som du snakker om tvang. Om det er multikulturelt er det ingen som tvinger deg til å måtte gå i hijab eller burka. Da kan du gå kledd slik du ønsker. Norge er dessuten Multikulturelt.

Edit: Skrivefeil

Endret av gjestvest
Skrevet

Vi ER et multikulturelt land. Det du er redd for er et monokulturelt land, hvor Islam er den dominerende kulturen. 

Og det vil skje en gang i løpet av dette århundret hvis utviklingen fortsetter som nå. 

Anonymous poster hash: 5c7e7...ab3
  • Liker 1
Skrevet

Ingen blir tvunget til noe i Norge?

Anonymous poster hash: f5720...2a8
Skrevet

Les trådens tittel. Trådstarter er redd for at vi blir et multikulturent land. Det gir mening.

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Det er ikke noe som heter multikulturent. 

Skrevet

Det er ikke noe som heter multikulturent. 

Fantasiløs

Anonymous poster hash: c18cb...7f4

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Fantasiløs

Og hva hadde du tenkt at Multikulturent skulle bety akkurat? At vi er rent Multikulturelt?

TS sitt problem er at i Multikulturelt ligger også: Norsk kultur

Tråden gir fremdeles ikke mening. 

Mulig vedkommende kan ha ment Fremmedkulturelt. 

Endret av gjestvest
Skrevet

Og hva hadde du tenkt at multikulturent skulle bety akkurat? At vi er rent multikulturelt? [Rettet skrivefeil]

Det framgikk jo av min lenke hvordan jeg oppfattet ordet. Noe mer kommer jeg ikke til å skrive, det ville bli like tråkig som å forklare en vits. Hvis vitsen må forklares, er den jo ingen vits lenger, og da er det ingen vits i det.

Gjest gjestvest
Skrevet

Det framgikk jo av min lenke hvordan jeg oppfattet ordet. Noe mer kommer jeg ikke til å skrive, det ville bli like tråkig som å forklare en vits. Hvis vitsen må forklares, er den jo ingen vits lenger, og da er det ingen vits i det.

Ah, med andre ord: Fantasiløs.  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...