Lunalu Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Eller var det Jul(i) - alt ettersom. I første omgang en dagbok om forberedelser til jul. Sånn som daglige gjøremål og ting som må huskes fram til jul. 1
Lunalu Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2015 I dag: klesvask opp og ned og i mente. Vaske oppå alle dørlister. Surfe på ebay etter artige små duppeditter, samt deksel til min gamle mobil. Kjøpe fat til dusteorkidekrukkene fra Plantasjen - det blir fukt og mugg på underlaget som krukkene står på. Usj! I morgen skal jeg ut og plukke rognebær og fryse - til islykter. Om været er bra skal jeg også plukke kongler og mose til dekorasjoner. Plante tulipanløker.
Lunalu Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2015 Har plukket kongler og rognebær. I morgen skal jeg....tørke av skapdørene på kjøkkenbenkene.
Sola de Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Hei. Har du møbelknotter under krukkene, så slipper du muggproblematikken
Lunalu Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2015 Hei. Har du møbelknotter under krukkene, så slipper du muggproblematikken Møbelknotter...det var en veldig god idè! Tusen takk
Lunalu Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2015 Har plukket kongler og rognebær. I morgen skal jeg....tørke av skapdørene på kjøkkenbenkene. Done! Skal vi se...Jeg skal tørke støv/vaske begge småbordene på stua. Over, under...pepsi cola...
Lunalu Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2015 Åh.... sliten og giddalaus og vondt i magen... og litt småsur.... Faktisk litt vondt i hodet også. Stakkars meg.... Får vel bryte meg opp og få i meg litt mat og drikke, og kanskje en paracet. Skal ikke vedde så altfor mye på at jeg vasker noe ekstra i dag. Eller, går og setter på en liten klesvask. Cardigans finvask - here I come .......verdt et forsøk
Lunalu Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2015 Paracet hjalp litt, men..... Har ikke vært mye action her i kveld, gitt. Ja, ja - får se hva morgendagen bringer.
Lunalu Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2015 Har hatt vondt i hodet hele dagen, drittdag på jobb....men nå begynner det å letne! Har lagt sammen klær og satt på en vask til. Blir merkelig nok aldri tomt... Skal vi se...Jeg skal tørke støv/vaske begge småbordene på stua. Over, under...pepsi cola... Done! Tok i samme slengen å vasket skuffene i matskapet. I morgen: vaske alle 5 skuffene under kjøkkenbenken.
Lunalu Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Da er skuffene vasket - bare ørtogbørti skap igjen.... Men i morgen skal jeg ikke gjøre noenting, - annet enn helgevasken da. Eller...kanskje jeg virkelig ikke skal gjøre noe i morgen. Bare slappe av og ordne en god pai til kvelds. Endret 3. juni 2024 av Lunalu
Lunalu Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2015 Har bestemt meg - ikke noe vasking i dag. Bare nyte helga!
Lunalu Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2015 Og svusj så var helga over + en uke og enda en helg... Ingen spesielle forberedelser til jul, bare vanlig husarbeide. Men mye jobbe-jobbe-jobbe...Jo forresten, siden vaskemaskina fant det for godt å "svømme over" så ble det grundig vask av vaskerommet. Spesielt siden mann glemte å ha slangen i røret igjen etter av vi hadde hatt oppi sånn Plumbo-kind-of-thing, så ble det skikkelig oversvømmelse etter neste klesvask også...!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå