AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Hvor mye deler du på facebook? Før har jeg delt en del. Feriebilder og andre bilder fra dagliglivet, men ikke så mange statusoppdateringer. I dag sletta jeg alle fotoalbum, gjorde taggede bilder og alt av gamle innlegg kun tilgjengelige for meg selv. Jeg stengte veggen, og alt av statuser jeg tagges i må godkjennes av meg. Fant ut at jeg ikke ønsker at andre skal ha et inntrykk av meg skapt på internett. De aller fleste facebook vennene mine er vagt bekjente personer som jeg egentlig har noe med å gjøre i det hele tatt, men de vil jo likevel skape seg et inntrykk av meg og hvordan jeg er ut fra hva jeg legger ut på nettet. Nære venner kan komme på kaffeslaberas å kike gjennom fotoalbum hvis de er interesserte:) Noen andre som tenker som meg eller er jeg alt for paranoid? Egentlig burde jeg vel bare slette brukeren min, men samtidig er det mye informasjon man går glipp av når man ikke er på fb (invitasjoner, grupper med medstudenter +++) Anonymous poster hash: 09a2d...fee
Gjest FruPotter Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Deler sjelden noe på facebook, fordi jeg sjelden er på. Jeg bytter profilbilde en gang i blant, og det er egentlig det.
Summers Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Deler ingenting på den offentlige delen av profilen, men drar jeg på ferie sammen med noen så lager vi en lukket facebookgruppe hvor vi laster opp bilder, eventuelt lenke til fotoalbumer og diverse kommentarer. Har også egne venne og familiegrupper. Endret 10. oktober 2015 av Summers
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) , Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Berit Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Bryr meg ikke om andre tagger meg, synes stort sett det er koselig. Delerlitt fine bilder og opplevelser. Er ikke det statusoppdatering da? Hva er statusoppdatering?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Ikke en dritt. Forsøker å gratulere folk med dagen og trykker litt "liker" her og der på statuser. Og så er det et par bilder av meg som andre har lagt til. Men selv profilbildet er ikke av meg, og sånn bakgrunnsbilde, eller hva det nå heter, har jeg aldri gidda å legge til. Skriver aldri statuser selv eller deler avisartikler og sånne ting. Jeg hater facebook og jeg er ikke interessert i verken bildeoppdatering eller hva alle gjør til enhver tid. Men jeg føler jeg "må" ha det pga alle gruppene i studiesammenheng som jeg ellers ikke ville fått med meg. Og så pga chatten, selv om jeg ikke er så aktiv der heller. Anonymous poster hash: 019bb...ceb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 jeg henger aldri på facebook jeg. Den eneste grunnen til at jeg i det heile tatt har en slags profil der, er utelukkende for å delta i forskjellige konkurranser hvor jeg muligens kan vinne ett eller annet. Anonymous poster hash: 37baa...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå