AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg fikk en god tone med en jeg traff gjennom jobb for 2 år siden. Han var ikke fra Norge, men et annet nordisk land. Vi skrev til hverandre om å treffes, og jeg savner å reise så kunne gjerne tatt fly til han og besøke en dag. Når jeg nevner dette, tror mamma at jeg skal bli drept eller bortført. Jeg tror jeg må dra uten at hun vet det. Jeg har også fått tilbud om å flytte til et annet europeisk land ang. Jobb. Jeg trives her så det er vanskelig å bestemme seg. Men så fort jeg nevner det høree jeg at hun blir ulykkelig. Jeg blir så irritert! Hun har vært ute og reist selv i yngre dager. Drukket seg full i utlandet, hatt ons..hun og. Men så fort jeg vil vekk litt, tror hun jeg skal dø i flyulykke eller bli drept/bortført. Anonymous poster hash: 20a4d...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. oktober 2015 #2 Del Skrevet 10. oktober 2015 Foreldre skal ikke gi barna sine dårlig samvittighet men desverre er det mange som gjør det. Det eneste du kan gjøre er å leve livet ditt slik du vil og ikke la mor styre deg på den måten. "Det er ingen som tenker på meg"-greiene må man gjøre alt man kan for ikke å la seg påvirke av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Del Skrevet 10. oktober 2015 Situasjon 1 - hvilket land gjelder dette? Anonymous poster hash: a6774...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Del Skrevet 10. oktober 2015 Situasjon 1 - hvilket land gjelder dette?Anonymous poster hash: a6774...74c Nordisk. Ikke fremmedkulturelt. Danmark,Sverige,Finland. Vil ikke gå helt i detalj:pAnonymous poster hash: 20a4d...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 10. oktober 2015 #5 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg fikk en god tone med en jeg traff gjennom jobb for 2 år siden. Han var ikke fra Norge, men et annet nordisk land. Vi skrev til hverandre om å treffes, og jeg savner å reise så kunne gjerne tatt fly til han og besøke en dag. Når jeg nevner dette, tror mamma at jeg skal bli drept eller bortført. Jeg tror jeg må dra uten at hun vet det. Jeg har også fått tilbud om å flytte til et annet europeisk land ang. Jobb. Jeg trives her så det er vanskelig å bestemme seg. Men så fort jeg nevner det høree jeg at hun blir ulykkelig. Jeg blir så irritert! Hun har vært ute og reist selv i yngre dager. Drukket seg full i utlandet, hatt ons..hun og. Men så fort jeg vil vekk litt, tror hun jeg skal dø i flyulykke eller bli drept/bortført. Anonymous poster hash: 20a4d...5cc Vi foreldre bekymrer oss i mer eller mindre grad hele tiden.Alt kan skje,og spesielt med ungene våre,uansett hvor gamle de er: -) Men,nei!En skal ikke stoppe barna fra å reise,leve,finne ut av livet og ting selv.Vi skal holde munn og ønske de god tur. Moren din må la deg leve et liv du vil.Du kan ikke la henne styre vet du.Ikke hold ting hemmelig heller,bare si at dette vil du,og mest sannsynlig kommer du velberget hjem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 11. oktober 2015 #6 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg fikk en god tone med en jeg traff gjennom jobb for 2 år siden. Han var ikke fra Norge, men et annet nordisk land. Vi skrev til hverandre om å treffes, og jeg savner å reise så kunne gjerne tatt fly til han og besøke en dag. Når jeg nevner dette, tror mamma at jeg skal bli drept eller bortført. Jeg tror jeg må dra uten at hun vet det. Jeg har også fått tilbud om å flytte til et annet europeisk land ang. Jobb. Jeg trives her så det er vanskelig å bestemme seg. Men så fort jeg nevner det høree jeg at hun blir ulykkelig. Jeg blir så irritert! Hun har vært ute og reist selv i yngre dager. Drukket seg full i utlandet, hatt ons..hun og. Men så fort jeg vil vekk litt, tror hun jeg skal dø i flyulykke eller bli drept/bortført.Anonymous poster hash: 20a4d...5cc Hvorfor vet du at din mor har hatt ons, drukket seg full osv... venninner eller mor/datter ? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 12. oktober 2015 #7 Del Skrevet 12. oktober 2015 Siden det er snakk om at du har truffet vedkommende via jobb, så tyder det på at du er over 18. Du kan gjøre som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg fikk en god tone med en jeg traff gjennom jobb for 2 år siden. Han var ikke fra Norge, men et annet nordisk land. Vi skrev til hverandre om å treffes, og jeg savner å reise så kunne gjerne tatt fly til han og besøke en dag. Når jeg nevner dette, tror mamma at jeg skal bli drept eller bortført. Jeg tror jeg må dra uten at hun vet det. Jeg har også fått tilbud om å flytte til et annet europeisk land ang. Jobb. Jeg trives her så det er vanskelig å bestemme seg. Men så fort jeg nevner det høree jeg at hun blir ulykkelig. Jeg blir så irritert! Hun har vært ute og reist selv i yngre dager. Drukket seg full i utlandet, hatt ons..hun og. Men så fort jeg vil vekk litt, tror hun jeg skal dø i flyulykke eller bli drept/bortført. Anonymous poster hash: 20a4d...5cc Ikke la deg stoppe av dette. Det er like stor sjans for at du havner under en buss i Norge som i Finnland. Om du skal la deg stoppe av andres redsel går du glipp av mye moro i livet. Er du over 18 er du myndig og kan gjøre som du vil. Forsikre mamman din om at du skal ringe henne med jevne mellomrom og at du skal ta vare på deg selv. Tar du ikke steget nå, når skal det skje da? Mamman din kommer til å være like redd videre fremover, så du kan like gjerne ta egne beslutninger nå.Anonymous poster hash: 5edbe...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor vet du at din mor har hatt ons, drukket seg full osv... venninner eller mor/datter ? Hvor gammel er du? jeg vet også slike ting om min mor, rett og slett fordi jeg var nysgjerrig. trenger ikke være venninner fordeom vel. vet om mange døtre som vet om slike ting. folk har forskjellig forhold til foreldre. trenger ikke være unormalt. Anonymous poster hash: 0b928...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 12. oktober 2015 #10 Del Skrevet 12. oktober 2015 Gjør som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 12. oktober 2015 #11 Del Skrevet 12. oktober 2015 jeg vet også slike ting om min mor, rett og slett fordi jeg var nysgjerrig. trenger ikke være venninner fordeom vel. vet om mange døtre som vet om slike ting. folk har forskjellig forhold til foreldre. trenger ikke være unormalt. Anonymous poster hash: 0b928...412 Når man svarer med hjemmelagde ord som "fordeom" så mistenker jeg at du trenger flere år på ræven før du skjønner hva jeg mener. Jeg skrev heller ingenting om hva som er normalt / unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå