Ada Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Av en eller annen grunn så fasinerte denne artikkelen meg...ikke så mye pga en teori som ble bekreftet, som i og for seg er "spennende", men jeg ble litt misunnelig på denne mannen. Her svinner jeg hen på kontor mens det finnes yrker der man får leke seg med sirup hele dagen
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Eeeeh...beholder jobben min jeg...
SuperNova Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Hva man ikke vet! Lurer på hvor tjukk væsken må være før friksjonskreftene blir dominerende, hvis sirup er helt ok, mener jeg. Hvem hadde trodd at nerdene på gymnaset hadde rett da de hevdet at fysikk var gøy!
villkatt Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Jihaa! Lite tøft da! Eg hadde meldt meg frivillig! Tenk å kunne hatt en så fri og kreativ jobb!! :-) *håpe*håpe*
Vivekke Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 :o Fascinerende! Hva med å svømme i flytende sjokolade.... Drømme, drømme.... (Eller var det kanskje en dårlig/ekkel drøm? Det er faktisk noe helt spesielt med å svømme i klart, rent vann... Og det er jo ikke alle som har muligheten til det.)
Gjest 1111 Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 Morsomme aktiviteter på jobben :-)
Gjest agurk Skrevet 24. september 2004 #7 Skrevet 24. september 2004 Kunne tenkt meg å prøve det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå