Gå til innhold

Jeg elsker ham!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker ham!

Min kjæreste og samboer i snart 4 år. Han har støttet meg gjennom de tøffe tidene. Han har latt meg trøste ham. Nå har vi kommet oss gjennom hver våre hindre, og blitt sterkere og tryggere sammen. Jeg er kommet inn i varmen i hans familie, og mine foreldre elsker ham!

Jeg elsker ham!

Når han vekker meg før han går på jobb, med et kyss, for så å bære meg naken rett inn i dusjen så jeg ikke kommer forsent på skolen. Når han koker gourmet middager til meg midt i uken. Når han masserer føttene mine i sofaen foran Tvn. Når han ler av meg når jeg prøver å gjemme meg på badet så han ikke skal se ansiktsmasken. Når han hvisker hete ord i øret mitt sent om natten etter at vi har elsket....måten han stryker meg over magen på..."den fineste lille magen i hele verden"...og snakker om å lage babyer snart.

Jeg håper han vil fri snart!

Vet ikke hvor dette innfallet kommer fra. vet bare at jeg er blitt helt besatt av tanken på å gifte meg med denne mannen! (jeg som aldri skulle gifte meg :wink: ) Tenker på det dag og natt, som en intens liten varm hemmelighet.

Noen flere i samme deilige båt? :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er dessverre ikke i samme båt.

Synes allikevel det var en glede å lese det du skrev :)

Håper han frir snart!

Skrevet

Dette ble jeg glad av å lese :)

Håper det går som du ønsker.

Skrevet

Jeg har det også sånn.... Etter snart 3 år har vi hatt det sånn hele tiden! Grunnen er vel at han er ukependler og vi har sjansen til å savne hverandre ofte, og derfor tar vi vare på tiden vi har sammen.

Så godt å endelig få en positiv tråd her også. Blir så deprimert av dårlig-forholdstråder...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kryser fingrene for deg....

Har det på samme måte som deg om dagen. Jeg vet at jeg har funnet mannen i mitt liv. Har sagt til han at jeg vil gifte meg og fortalt han hvorfor... Men har han fridd ennå??? Nei !!!! Han synes ikke det er så viktig å gifte seg. Så da kan jeg jo selv trekke konklusjoner for hvorfor....

Riktig nok forlovet vi oss for 1 1/2 år siden. Det gjorde vi fordi vi ville vise resten av verden at det var oss. Vi ville vel være noe mer enn bare kjærste.

Håper du er heldigere enn meg, at samboeren din frir til deg..

Hva med å gi han noen hint om at det er dette du vil?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg har det også sånn. Og vi er gift. :hjerter: Jeg har aldri hatt det så godt i hele mitt liv.

Har vært samboer en gang tidligere, men er nå gift med verdens beste mann! Og det kan absolutt anbefales å gifte seg. Det er helt annerledes enn å være samboer. Det føles annerledes på en god måte! Så jeg håper din mann frir til deg snart. :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Bra at du setter pris på det du har.

Jeg har det på samme måten. Forloveden og samboeren min er perfekt. :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet
Bra at du setter pris på det du har.

Jeg har det på samme måten. Forloveden og samboeren min er perfekt. :hjerte:

Så du har i pose og sekk, altså.. :hoho: Ikke rart du har det bra. :sjarmor:

Skrevet

Så fint å lese hovedinnlegget! :-)

Skrevet

Jeg har vært i den båten i 20 år, og håper på mange år til. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir bare lykkelig av å lese det du har skrevet!! jeg og har det sånn... Du bare skrev det jeg også føler.

Herlig assa!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jeg er "hovedinnleggeren".

Tusen takk for responsen! :wink:

Det er kjempekoselig å lese at det er flere som opplever gode kjæresteforhold.. At det er flere som har det godt. :) Jeg blir så glad når noen svarer og sier at de synes det er fint å lese en positiv tråd her inne. Jeg var litt nervøs for at jeg skulle misforståes, og bli "buet ut" herfra, siden jeg var så positiv. Men det er viktig å dele gode ting med andre. Det gir håp, perspektiv og glede, tror jeg.

PS: Skal jeg fortelle dere èn ting til? Da jeg kom hjem idag, overrasket kjæresten meg med å være hjemme med deilig lunsj klar. Og vet dere hva som sto på kjøkkenbordet i en vase!? Tjue røde langstilkede roser!!! :hjerter: Uten noen spesiell grunn engang, annet enn at jeg har jobbet mye i det siste og vært sliten :oops:

Skrevet

trådstarter: hva med å få fingeren ut og fri selv? før han dumper deg før hu deilige berta i noboleiligheten

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Jeg vet at du har hört det för, men jeg håper likevel at du vil höre det igjen... For du gjör hele mitt liv til noe annet enn det det kunne värt. Jeg er så glad for det vi har og for alt som kommer, og for at vi skal flytte..ikke minst! Du har sett mitt värste og likevel så er du her hos meg, du aner ikke hvor stort det er! Og hvor liten sjans i verden det var for at jeg skulle finne en som er som deg...

Skrevet

:grine:

Helt motsatt båt.... flytta dit for en uke siden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...