Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt svart bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt en helt enkel svart hverdagslig bukse? Helst ikke olastoff. Kan være billig eller dyrt merke, det er det samme ☺

Anonymous poster hash: eab7a...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert på klesbutikker som cubus, lindex og hm 

Skrevet

HM har mange varianter 

Cubus også har et par 

Skrevet

Carlings

Skrevet

Kappahl har en god del forskjellige sorte bukser

Skrevet

På enhver klesbutikk???

Anonymous poster hash: d57f4...8c3
  • Liker 2
Skrevet

Dra på B-young, og kjøpt deg en Floyd-bukse.. 
Sorte, enkle, med veldig god passform og strech. Fåes også i andre farger.. De med tre knapper er gode, men de med fire knapper er etter min personlige mening best. Kan brukes til både hverdag og fest. 

Skrevet

På enhver klesbutikk???

Anonymous poster hash: d57f4...8c3

Ja det forstår jeg, men må liksom være litt kvalitet, og har vært på HM og Cubus osv., men har ikke funnet noen som er så fine egentlig. Har ikke funnet noen på HM faktisk, var der i dag :/ Er interessert i en bukse som kan brukes til hverdags og til fest og skal prøve BYoung :)

Skrevet

Til en slik ville jeg stilt litt krav til kvalitet. Og da hadde jeg strenet forbi Cubus. Kappahl, Veromoda, B-Young, HM og whatnot...

Skrevet

Til en slik ville jeg stilt litt krav til kvalitet. Og da hadde jeg strenet forbi Cubus. Kappahl, Veromoda, B-Young, HM og whatnot...

Ikke sant :) Samtidig vil jeg ikke legge så mye penger i en svart bukse, fordi fargen vil blekne etterhvert, og det er jo litt kjipt :)

Skrevet

PM

Anonymous poster hash: f6716...ad6
Skrevet

Ikke sant :) Samtidig vil jeg ikke legge så mye penger i en svart bukse, fordi fargen vil blekne etterhvert, og det er jo litt kjipt :)

Tja, det kommer jo litt an på stoffet. Bomull, eller bomullsblandinger blekner. Andre stoffer nupper eller mister elastikk. En må bare kjøpe noe som en kjenner som kvalitetsprodukt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...