Honey Dew Skrevet 10. oktober 2015 #1 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg ser nå at personen bak Helsedagbok har lagt ned bloggen og jeg lurte på om det er noen som vet om hun har startet opp en ny blogg? Grunnen til at jeg spør, er fordi hun de seneste årene har stengt og åpnet opp nye blogger om hverandre. Jeg savner bloggen hennes, da jeg synes hun er svært underholdende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrietta Skrevet 10. oktober 2015 #2 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hun har ny blogg! injrye53.wordpress.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2015 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hun har ny blogg! injrye53.wordpress.com Så har hun slettet denne bloggen også. Hva er det hun driver med egentlig...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Det må nå være trasig å hele tiden skifte bloggnavn og bloggportal. Jeg hadde aldri orket det... Endret 17. oktober 2015 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 19. oktober 2015 #6 Del Skrevet 19. oktober 2015 Men å legge ut bilde av en dildo og si at det er hennes hjelp....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. oktober 2015 #7 Del Skrevet 20. oktober 2015 Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 20. oktober 2015 Men å legge ut bilde av en dildo og si at det er hennes hjelp....? Var det det det var...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. oktober 2015 #9 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 23. oktober 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beau Skrevet 26. oktober 2015 #10 Del Skrevet 26. oktober 2015 tror ikke vi skal sparke folk som ligger nede. Og er det en ting som er helt sikkert så er det at denne dama ligger paddeflatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. oktober 2015 #11 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 26. oktober 2015 tror ikke vi skal sparke folk som ligger nede. Og er det en ting som er helt sikkert så er det at denne dama ligger paddeflatt..... Synes så synd på henne etter at hun skrev at hun ikke ville feire jul i det hele tatt. Fikk helt vondt inni meg etter at jeg leste det innlegget, men kanskje noen liker det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beau Skrevet 27. oktober 2015 #13 Del Skrevet 27. oktober 2015 Siste innlegg er i hvert fall god underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 27. oktober 2015 #14 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva er den nye bloggadressen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beau Skrevet 27. oktober 2015 #15 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva er den nye bloggadressen?http://helsedagboken.blogspot.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 27. oktober 2015 #16 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hvem er det hun skriver til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. oktober 2015 #17 Del Skrevet 27. oktober 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2015 #18 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det er mange som ikke ønsker å feire jul på grunn av alt maset og jaget rundt gaver og penger og det må få være opp til hver enkelt og det må bli hennes valg. Hun virker som hun er i forsvarsposisjon hele tiden og hun virker sint hele tiden men at bloggen hennes er underholdning det skal hun ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. november 2015 Forfatter #19 Del Skrevet 1. november 2015 http://helsedagboken.blogspot.noNå er den også lagt ned. Hva er vitsen med å starte blogg for så å stenge den like etterpå. Likte bildene hennes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 1. november 2015 #20 Del Skrevet 1. november 2015 Håper hun kommer tilbake. Har lest bloggene hennes i mange år. Jeg synes hun er et friskt pust i bloggverdenen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg