Gå til innhold

Helsedagbok lagt ned

Honey Dew

Anbefalte innlegg

Jeg ser nå at personen bak Helsedagbok har lagt ned bloggen og jeg lurte på om det er noen som vet om hun har startet opp en ny blogg?

Grunnen til at jeg spør, er fordi hun de seneste årene har stengt og åpnet opp nye blogger om hverandre.

Jeg savner bloggen hennes, da jeg synes hun er svært underholdende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ny blogg! :) injrye53.wordpress.com 

Så har hun slettet denne bloggen også. Hva er det hun driver med egentlig...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nå være trasig å hele tiden skifte bloggnavn og bloggportal. Jeg hadde aldri orket det...

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men å legge ut bilde av en dildo og si at det er hennes hjelp....?  :sjokkert:

Var det det det var...?  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke vi skal sparke folk som ligger nede. Og er det en ting som er helt sikkert så er det at denne dama ligger paddeflatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke vi skal sparke folk som ligger nede. Og er det en ting som er helt sikkert så er det at denne dama ligger paddeflatt.....

Synes så synd på henne etter at hun skrev at hun ikke ville feire jul i det hele tatt. Fikk helt vondt inni meg etter at jeg leste det innlegget, men kanskje noen liker det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Carina Maria

Det er mange som ikke ønsker å feire jul på grunn av alt maset og jaget rundt gaver og penger og det må få være opp til hver enkelt og det må bli hennes valg. 

Hun virker som hun er i forsvarsposisjon hele tiden og hun virker sint hele tiden men at bloggen hennes er underholdning det skal hun ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun kommer tilbake. Har lest bloggene hennes i mange år. Jeg synes hun er et friskt pust i bloggverdenen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...