Foya Skrevet 10. oktober 2015 #21 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er helt sikkert tull, og hun har funnet en nisje som fungerer og som hun tjener penger på. Men jeg blir likevel trist over måten hun eksponerer seg selv og kroppen sin på. En dag vil hun gjerne gjøre noe annet, få familie og barn og da er denne ukritiske måten å eksponere seg på veldig trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 10. oktober 2015 #22 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hun tjener penger på dette, det er alt annet enn tull. Man kan tjene mye penger på tull skal jeg si deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 10. oktober 2015 #23 Del Skrevet 10. oktober 2015 Tull? Ble moderert.. Fakta: hun tar 29 kr pr SMS for tilsendt bilde på SMS. Dette står klart og tydelig på Instagrammen @fitfager Så fordi hun tjener penger på det så er det hun skriver og bildene hun legger ut seriøse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 10. oktober 2015 #24 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Så fordi hun tjener penger på det så er det hun skriver og bildene hun legger ut seriøse? Har du hørt en hore selge sex på "tull"? Hun driver ikke circus selv om bloggen ser ut som det, hun driver en business der hun kler seg naken og selger bildene. Om man kaller det tull eller seriøst blir litt merkelig. Det er ikke nødvendig å gi det en karaktrestlkk. Det er hva det er. Endret 10. oktober 2015 av Charmander 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 10. oktober 2015 #25 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Det startet med at folk ble provosert da lokal avisa i Narvik intervjuet henne for syldommen ME (seriøst intervju) Hun fikk mye oppmerksomhet, da hun mente at om hun klarte å trene, så klarte fa*n meg alle med utmattelsessyndromet det. Hun trente Taekwondo og virket som en stille og rolig person. Etter all oppmerksomheten hun fikk da, virket det som hun fant ut at provosering førte til oppmerksomhet, mer besøk i bloggen og dette ville hun vel holde vedlike. Som f.eks med å kle av seg og skrive tull og vas. Endret 10. oktober 2015 av Bringebæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 10. oktober 2015 #26 Del Skrevet 10. oktober 2015 Synd å si det, men jeg synes hun er morsom. Altså virkelig morsom. Det hele er så far out at man ikke tror det man leser, og hun gjentar sjokkeffekten i innlegg etter innlegg. Fantastisk! Dette er nærmest som performancekunst å regne. Helt magnetisk kleint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 11. oktober 2015 #27 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det verste er jo at selv om det er tull så er det jo ikke tull Altså hun legger jo ut nakenbilder av seg selv, og du kan ikke legge ut nakenbilder på tull akkurat... Hun driver også sånn greie på nakenprat med betalingsside, der folk betaler for å få tilsendt nakenbilder av henne, altså nakenbilder av underlivet osv. men så er det tydelgivis bare scam, så folk betaler men får bare de samme bildene som allerede ligger ute av henne på forumet. Men ja, jeg kjenner henne delvis, og kan si at selv om hun tuller, så er hun egentlig sånn på ekte også, bare ikke like stokk dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg