AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #41 Skrevet 5. januar 2016 Den 20.10.2015 at 21.47, guttemann skrev: Det er vel vanligere at det er mer hår på menn generelt. Det er sikkert en del damer som får skikkelig busk også, men det er få på min alder som ikke gjør NOE der nede, så jeg har aldri opplevd det selv. Ja,alle barberer eller friserer seg Anonymkode: b2118...fb7
Gjest ytmnd Skrevet 5. januar 2016 #42 Skrevet 5. januar 2016 Hvor mange tråder trenger vi egentlig om dette?
Gjest -Tricia- Skrevet 5. januar 2016 #43 Skrevet 5. januar 2016 Denne er morsom Det burde vært laget en barberingstråd med avstemning for lengst - for å gjøre det enkelt
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #44 Skrevet 5. januar 2016 Hvem er det som alltid starter disse trådene? Har inntrykk av at det er folk som ikke gidder å stelle seg og legitimere at det er greit at man ser ut som en ape i underlivet. Så får man de samme svarene hver gang om st "kjønnshår" i seg selv er et negativt ladet ord samme hvor mye det skal diskuteres opp og ned. Svaret blir det samme uansett hvor mange ganger eller hvor mye man skal diskutere dette. Selvfølgelig finnes det noen entusiaster som ikke liker at man pusser tennene eller fjerner kjønnshår osv. Men det har jeg inntrykk av at er en liten gruppe. Ikke er det mye jobb å holde noenlunde ved like heller. Uansett kjønn. Anonymkode: 7e866...798
Trøndermann Skrevet 7. januar 2016 #45 Skrevet 7. januar 2016 Den 5.1.2016 at 17.55, AnonymBruker skrev: Hvem er det som alltid starter disse trådene? Har inntrykk av at det er folk som ikke gidder å stelle seg og legitimere at det er greit at man ser ut som en ape i underlivet. Så får man de samme svarene hver gang om st "kjønnshår" i seg selv er et negativt ladet ord samme hvor mye det skal diskuteres opp og ned. Svaret blir det samme uansett hvor mange ganger eller hvor mye man skal diskutere dette. Selvfølgelig finnes det noen entusiaster som ikke liker at man pusser tennene eller fjerner kjønnshår osv. Men det har jeg inntrykk av at er en liten gruppe. Ikke er det mye jobb å holde noenlunde ved like heller. Uansett kjønn. Anonymkode: 7e866...798 Å sammenligne fjerning av kjønnshår med å pusse tennene synes jeg var litt drøyt må jeg si...Greit nok at ikke alle liker hårvekst,men det blir litt feil å sammenligne med tannpuss og lign,som har med renslighet og hygiene å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #46 Skrevet 13. januar 2016 Det SER iallefall mye mer renslig ut å være barbert enn motsatt. Anonymkode: b2118...fb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå