Gå til innhold

intimbarbering igjen ja

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vokser. 

Anonymous poster hash: a90ac...a34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker også helt glatt, men huden min takler ikke å barbere hver dag/annenhver dag. Får inngrodde hår, og blør og dritt. Hva er "barberingsrutinen" din? Eller tåler bare huden din det?

Anonymous poster hash: 1202a...b3b

Jeg har ingen spesiell rutine, så vil tippe huden min bare tåler det egentlig :) Er heldig sånn sett

Skrevet

Varierer, enten velstelt med bare en liten stripe eller helt glatt.

Skrevet

Varierer, enten velstelt med bare en liten stripe eller helt glatt.

Greit med variasjon.

Skrevet

1 cm lang er temmelig langt for kjønnshår. Tror ikke det er vanlig at det blir noe særlig lenger. Og selv om det ikke blir langt, er det jo fortsatt mye.

Anonymous poster hash: 71db8...53d

Hahaha! Har du sett en kvinnes underliv før? Selvfølgelig er det HELT normalt at kjønnshårene er mer enn 1 cm lange!

• Liker 1
Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Foreløpig tar jeg brasiliansk voksing og epilerer resten.

Har et produkt fra Skin Doctor med glycol/salisylsyre i som tas på etterpå for å unngå alskens issues. Fås på feelunique.

Huden min tåler ikke barbering, og flere ganger i uken hadde vært helt krise. Uansett teknikk og produkter.

Skrevet

helt glatt kan ikke fordra hår :)

Føler du deg hel komfortabel som voksen kvinne når du er i offentlige garderober, f.eks. badeanlegg? (Hvis du er på slike steder).

Jeg liker det glatt, men sliter med å føle meg komfortabel i slike situasjoner, skulle ønske jeg var tøffere :)

Anonymous poster hash: a86a9...179

Skrevet (endret)

Så lenge det ikke er stikkende skjeggstubber, er jeg fornøyd. Det kan godt hende det kan bli uapetittelig mye hår der nede, men jeg har adri vært borti noen som har latt det gro fritt, så det har jeg ikke opplevd.

Endret av guttemann
Gjest lipgloss
Skrevet

Føler du deg hel komfortabel som voksen kvinne når du er i offentlige garderober, f.eks. badeanlegg? (Hvis du er på slike steder). Jeg liker det glatt, men sliter med å føle meg komfortabel i slike situasjoner, skulle ønske jeg var tøffere :)Anonymous poster hash: a86a9...179

Nå er ikke jeg kvinne da men transegutt :) så jeg må i guttegardroben ihvertfall fåreløpig.

Men for å svare på spørsmålet så gjør det meg ingenting å være glatt i offentlige gardrober,er ofte i svømmehallen og ser at det er flere enn meg som tar alt

Skrevet

Eg foretrekker heilt ubarbert og meiner det ikkje er naudsynt :danse:

Har du mye hår da ?

Anonymous poster hash: 10f94...af7

Skrevet

Når det gjelder meg selv så er jeg for tiden helt naturlig,men har ingenting imot å barbere meg for partner når det har vært et ønske. På damer derimot er det lite som slår en stor,utvokst busk !

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Har du mye hår da ?

Anonymous poster hash: 10f94...af7

No veit eg ikkje heilt kor mykje eg har i forhold til andre (dette er ikkje noko eg har fulgt med på) og kva som er mykje, men ein del, trur eg.

Skrevet

Frisert på meg (dame), får så lett inngrodde hår på beina av både barbering og epilering at jeg ikke orker å tenke på hvordan der hadde vært å holde det helt glatt. Dessuten synes jeg det er penere med hår. Foretrekker også hår på menn, også når jeg suger.

Anonymous poster hash: a180f...0b7

• Liker 1
Skrevet

No veit eg ikkje heilt kor mykje eg har i forhold til andre (dette er ikkje noko eg har fulgt med på) og kva som er mykje, men ein del, trur eg.

Digg det da ;)

Gjest nicecar
Skrevet

Så lenge det ikke er stikkende skjeggstubber, er jeg fornøyd. Det kan godt hende det kan bli uapetittelig mye hår der nede, men jeg har adri vært borti noen som har latt det gro fritt, så det har jeg ikke opplevd.

Var sammen med en mann som hadde en busk der nede. Var irriterende til tider å suge han, for man fikk hår overalt. Nå som jeg dater en mann som er mer trimmet, så kan jeg ikke fordra en fuckings busk. Hår er greit, synes det er sexy med hår på menn. Men det får være med måte.

Gjest nicecar
Skrevet

Føler du deg hel komfortabel som voksen kvinne når du er i offentlige garderober, f.eks. badeanlegg? (Hvis du er på slike steder).

Jeg liker det glatt, men sliter med å føle meg komfortabel i slike situasjoner, skulle ønske jeg var tøffere :)

Anonymous poster hash: a86a9...179

Jeg tenker aldri på det når jeg er i fellesdusjer og sånt. Tror nok det er mer damer som sparer til skog der nede som får blikk enn oss andre som er glattbarberte :)

Skrevet

Åå,som jeg skulle ønske at jeg møtte ei jente/dame med masse hår på kroppen ! Ubarbert,uten noen form for frisering osv...bare hårete og naturlig...Type skikkelig jungel...

Skrevet

Liker best å være glatt, eller han en liten stripe over penis. Pleier å bruke voks til hårfjerning :)

Skrevet

Var sammen med en mann som hadde en busk der nede. Var irriterende til tider å suge han, for man fikk hår overalt. Nå som jeg dater en mann som er mer trimmet, så kan jeg ikke fordra en fuckings busk. Hår er greit, synes det er sexy med hår på menn. Men det får være med måte.

Det er vel vanligere at det er mer hår på menn generelt. Det er sikkert en del damer som får skikkelig busk også, men det er få på min alder som ikke gjør NOE der nede, så jeg har aldri opplevd det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...